Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När jag trodde att jag inte skulle få klappa till någon idag så dyker du upp och förgyller min dag min lilla nattskiftskompis
![]()
Bra fråga, bubbel och ostron har ju blivit lite av en OWGM-tradition för Fläderläppen så det ligger nog nära till hands
Tnr061529. Nyss hämtat fredagsbubblet å tar en kopp kaffe. Undra vad fladderlappen nyttjar för dryck kommande fredageftermiddag. Ha ´re bäst ///![]()
Det är sensorerna för optisk pulsmätning. Den kan mäta en väldig massa saker , men jag har valt att köra den i dumläge...Vad är det för linser på undersidan?
Vad är det för linser på undersidan?
Eller enkelt uttryckt; det är Tamagotchins ögon. Den tittar på husses handled hela dagarna. Det är en del av präglingen .Det är sensorerna för optisk pulsmätning. Den kan mäta en väldig massa saker , men jag har valt att köra den i dumläge...
Annars kan man få aviseringar och så oxå, men det räcker med plingade i telefonen känner jag
• Smartphone Link (automatic connection)
• GPS signal reception
• Heart rate measurement
• Blood oxygen level measurement
• Step tracker
• Movement analysis
• Digital compass
• Altimeter
• Barometer
• Thermometer
• Activity tracking
• Activity log
• Life log
• Training analysis (Powered by POLAR®)
• Sleep tracker (Powered by POLAR®)
• Breathing exercises (Powered by POLAR®)
Och har koll på kisskatten på armbandetEller enkelt uttryckt; det är Tamagotchins ögon. Den tittar på husses handled hela dagarna. Det är en del av präglingen .
Finns några att välja påSant. Men känns svåravläst när visarna har samma färg som urtavlan...?
Absolut.Satt o funderade...
Är det någon särskild klocka ni längtar efter att få ha på er, nu när alla de som förpassats till förvaring får ligga där till april...?
Underbart!Ingen fara, jag tror att det är dags att komma med ett förtydligande då det verkar vara fler som undrar vad jag sysslar med
2001-2010 sändes en serie vid namn "24", där plotten är att varje säsong utspelar sig i realtid under 24 timmar. Plot twists, snabba beslut och svåra dilemman är signifikant för serien.
Jack Bauer, som är är en fältagent vid CTU (Counter Terrorism Unit), använder sig av den klockan jag valt att bära under mars månad, en MTM Blackhawk.
För att skoja till det lite i tråden har jag valt att göra inlägg i form av en berättarröst som förklarar vad som pågår. Jag har alltså inte en dissociativ identitetsstörning (vad jag vet)
![]()
26 dagar kvar...
Med samma klocka på handleden varje dag eller?Den ena av dem postar rätt flitigt i andra trådar…![]()
Inga bilder alls vad jag settMed samma klocka på handleden varje dag eller?![]()