• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Kvällscheck och torsdagsunderhållning.
IMG_8094.jpeg
IMG_8095.jpeg

Var det krona som gällde idag? Lite oroväckande hur snabbt det blir väldigt närgånget och avklätt, Vågar inte tänka på vad som kan ske i helgen...

PXL_20250306_150800698.jpg

För att fortsätta funderingarna huruvida min är en "äkta" eller inte - det finns vissa modeller som har en stjärna på kronan. Vad jag kan hitta på nätet finns det både klockor med en stjärna i metall, medan den omsluts av en blå färg. Andra modeller verkar finnas med en blank stjrärna och omgivande "skrovling" yta. Det verkar finnas gott om olika varianter.

Min är som synes helt anonym!

Följande utspelar sig 6:e Mars mellan 20:00 och 21:00
Efter att ha suttit instängd i ett mycket varmt rum, lyssnat på uppspelat ljudmaterial och blivit sköljd i kallt vatten med jämna mellanrum känner Jack att den sista förhandlingen med barnutskottet tog knäcken på honom. Tid för vila och återhämtning innan arbetet kan fortsätta!

26 dagar kvar...
IMG_20250306_204031~2.jpg

Tillbaka
Topp