• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

@Nissestr 🎂
IMG_6831.jpeg

CCECFBCE-7BD1-4238-8636-7CCB7C252B5E.jpeg

Gokväll. Tnr091824. Fish & chips en söndagskväll är aldrig fel som spis. Får allt bli ett avsnitt av White lotus ikväll senare och "flappen" ser riktigt nöjd ut i sin grotta med en påse micropop. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Kvällsincheckning:
9e dagen i fångenskap sägs vissa men än glider det på ganska enkelt. Tittade lite på de andra klockorna tidigare idag men njä, inte än.
Dock förvånad att den inte laddats sedan jag började använda den, fortfarande på medium? För lite sol än kanske?

Bilagor

• IMG_6082.jpeg
    IMG_6082.jpeg
    940 KB · Visningar: 1
  • IMG_6083.jpeg
    IMG_6083.jpeg
    476.1 KB · Visningar: 1
Grattis @Nissestr, grattis till din pappa @roosterman och grattis även till min far som fyller jämnt idag. Har varit och firat honom, här del av hans klocksamling. Inget för Antikrundan, men ändå kul att han i likhet med mig har mer än ett armbandsur.

IMG_7554.jpeg

Kalle Anka med kompass har ju bra OWGM potential!!
Absolut. Det fanns flera med potential att vara kultklockor på OWG.
Bäst tycker jag nog att Tintin-klockan var ändå.

Tillbaka
Topp