• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 mÄnad 2025

CCECFBCE-7BD1-4238-8636-7CCB7C252B5E.jpeg

GokvĂ€ll. Tnr091824. Fish & chips en söndagskvĂ€ll Ă€r aldrig fel som spis. FĂ„r allt bli ett avsnitt av White lotus ikvĂ€ll senare och "flappen" ser riktigt nöjd ut i sin grotta med en pĂ„se micropop. Ha ÂŽre bĂ€st // 🧐

Senast Àndrad:
KvÀllsincheckning:
9e dagen i fÄngenskap sÀgs vissa men Àn glider det pÄ ganska enkelt. Tittade lite pÄ de andra klockorna tidigare idag men njÀ, inte Àn.
Dock förvÄnad att den inte laddats sedan jag började anvÀnda den, fortfarande pÄ medium? För lite sol Àn kanske?

Bilagor

• IMG_6082.jpeg
    IMG_6082.jpeg
    940 KB · Visningar: 1
  • IMG_6083.jpeg
    IMG_6083.jpeg
    476.1 KB · Visningar: 1
Grattis @Nissestr, grattis till din pappa @roosterman och grattis Àven till min far som fyller jÀmnt idag. Har varit och firat honom, hÀr del av hans klocksamling. Inget för Antikrundan, men ÀndÄ kul att han i likhet med mig har mer Àn ett armbandsur.

IMG_7554.jpeg

Kalle Anka med kompass har ju bra OWGM potential!!
Absolut. Det fanns flera med potential att vara kultklockor pÄ OWG.
BÀst tycker jag nog att Tintin-klockan var ÀndÄ.

Tillbaka
Topp