Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry buddy.@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!
@Berns @Lesa @Shake&Bake @Mortadella @HampusJ @Fliegerchronograph🚁 @ThomasP @skyseeker @Roger_Mellie @Ljungen @Lacken @Bud66 @Meridius @Klockjägaren jag saknar val av klocka från er. Vänligen skriv tydligt märke och modell, jag kan inte gissa baserat på bild!
Tack!
//![]()
Tudor brukar vara ett säkert kortVerkar bara vara jag och @Back som kör Tudor?!senare ikväll åker den på men nu är det sista rycket med
![]()
Fegisar! Precis som @Back skriver nedan är det alldeles för enkelt att köra med en Tudor. Jag själv har ju vunnit owg tre ggr tror jag, samtliga med TudorVerkar bara vara jag och @Back som kör Tudor?!senare ikväll åker den på men nu är det sista rycket med
![]()
Tudor brukar vara ett säkert kort![]()
SnålDraken som gör comeback och då på @Berns arm?Hoppas för övrigt att vi kommer kunna ge er alla en överraskning imorgon eller söndag. En blast from the past… Håll ögonen öppna
//![]()
Nä den ligger fortfarande här hemma hos migSnålDraken som gör comeback och då på @Berns arm?
Spöket laban, sjukt bra val och magiskt med gravyren på spännet!!Lika gå all in imorgon då.![]()
![]()
Minidinka i jämförelseDå kör vi , nu sitter den på i en månad och några timmar.![]()
Mitt val stod mellan en Casio "terrorist" F-91. Men efter barnens input blev det, trumvirvel@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!
@Berns @Lesa @Shake&Bake @Mortadella @HampusJ @Fliegerchronograph🚁 @ThomasP @skyseeker @Roger_Mellie @Ljungen @Lacken @Bud66 @Meridius @Klockjägaren jag saknar val av klocka från er. Vänligen skriv tydligt märke och modell, jag kan inte gissa baserat på bild!
Tack!
//![]()
Föredömligt! Det borde finnas några fler liknande band i omlopp. Hoppas de dyker upp här i tråden.Lika gå all in imorgon då.![]()
![]()