• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Verkar bara vara jag och @Back som kör Tudor?! 🥳 senare ikväll åker den på men nu är det sista rycket med

IMG_3400.jpeg

Verkar bara vara jag och @Back som kör Tudor?! 🥳 senare ikväll åker den på men nu är det sista rycket med

IMG_3400.jpeg
Fegisar! Precis som @Back skriver nedan är det alldeles för enkelt att köra med en Tudor. Jag själv har ju vunnit owg tre ggr tror jag, samtliga med Tudor 🤗
Tudor brukar vara ett säkert kort 😎

Det borde vara mer än 1 st från @Limeee gamla klocklåda. 10 st? 20 st? 30 st?
IMG_2940.gif
🤣
Vi kan väl köra en poll? Som du säger är jag nog knappast unik i det fallet 🤗

@bag @Vinterdykarn jag saknar val av klocka samt anmälningsavgift från er!

@Berns @Lesa @Shake&Bake @Mortadella @HampusJ @Fliegerchronograph🚁 @ThomasP @skyseeker @Roger_Mellie @Ljungen @Lacken @Bud66 @Meridius @Klockjägaren jag saknar val av klocka från er. Vänligen skriv tydligt märke och modell, jag kan inte gissa baserat på bild!

Tack!

// 🦇
Mitt val stod mellan en Casio "terrorist" F-91. Men efter barnens input blev det, trumvirvel 🥁🥁🥁 !

Prospex Alpinist SPB121J1​

1000024121.jpg

Extremt sen anmälan. Blir något betydligt enklare i år jämfört med förra (vad fan tänkte jag med förra året...?). Lovat mig själv och lovar nu även er att testa minst 3 olika band på årets klocka. Är dålig på det generellt så förhoppnings blir är detta en chans till bättring. @Mic1

Årets: Omega Seamaster, ref. 2846 från typ -58.

IMG_9110.jpeg

IMG_9125.jpeg

Fjolårets…..

IMG_6234.jpeg

Tillbaka
Topp