• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Nu är f*nskapet till ringklocka borta igen! Har slarvat bort den två gånger på två dagar. Snart är det väl jag som joinar @Limeee i failtråden. Kampen (och letandet) fortsätter. Om någon har ett tips på hur man gör för att inte slarva bort en dum ring som alltid är i vägen så hojta till.
Det bästa tipset jag kan ge är väl att använda den?! Sitter den på så borde den inte försvinna tycker jag 🙄
Men med tanke på hur frekvent den verkar försvinna bådar det inte så gott för dig. Så lika bra att göra processen kort och helt enkelt faila 🤷🏼‍♂️

Nu är f*nskapet till ringklocka borta igen! Har slarvat bort den två gånger på två dagar. Snart är det väl jag som joinar @Limeee i failtråden. Kampen (och letandet) fortsätter. Om någon har ett tips på hur man gör för att inte slarva bort en dum ring som alltid är i vägen så hojta till.
Bind fast den i ett armband med ett snöre, eller ta inte av den? 😬

När du tar av den så häng den i ett snöre eller kedja runt halsen, eller passar den på ringtån, möjligtvis stortån, och dra på en socka över 💡👍
Ödet drar dig sakta mot failtrpden 🔮

Gött då var vi igång då 💪
1000045781.jpg

Vänta nu är det där en Scubapro 700 professional?
IMG_6824.jpeg

:rolleyes:

Checkar in, skissandes på en enklare tillbyggnad/groventré till grannen.
Ser att jag har 19 olästa sidor sedan sist..

Börjar för övrigt redan tröttna på Newmastern (visarna är inte supertydliga mot den silvriga tavlan). Tur att den är så liten och lätt att den nästan glöms bort på armen!
1000015744.jpg

Kom precis på att jag har ett problem 🤔
Jag brukar ju sova med min Apple Watch för att nyttja vibrationslarmet på morgonen så jag undviker att väcka sambon och lillen 👶
Hur fasiken ska jag nu göra 😅
Tips mottages ❤️
Tejpa fast den i pannan med silvertejp. Om du får allergisk reaktion av silvertejp får du klämma fast den mot pannan med en pannband. Inte lika fränt men möjligen mer praktiskt. 😊

Du får inte ha den på någon led eller lem ✋
Hmmm, lem lät fel... Äh skit i det, du får inte ha någon annan klocka monterad på dig😀
Lägg den under kudden eller lakanet som prinsessan på ärten😁
Haha typiskt! Ja då får det väl bli under lakanet så man kan känna sig som en prinsessa 👸
Tejpa fast den i pannan med silvertejp. Om du får allergisk reaktion av silvertejp får du klämma fast den mot pannan med en pannband. Inte lika fränt men möjligen mer praktiskt. 😊
har ingen silvertejp hemma 🙁 annars hade det absolut varit ett bra alternativ!

Bind fast den i ett armband med ett snöre, eller ta inte av den? 😬
Uppdatering 1: Mini-Me1, hädanefter kallad Den arvslösa, nämner i förbifarten att hon lekt med den och lagt den i köket. När jag konfronterar henne efter att ha vänt upp och ner på köket, säger hon ”eller så la jag den på ett fönsterbräde. Eller så kommer jag inte ihåg var jag la den” Kampen fortsätter!

Tillbaka
Topp