• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

8F57C6C2-99C1-425F-A1DB-3BEBD5B99404.jpeg

Tnr:031145.Tog ett träningdpass i terränglådan under förmiddagen, kollade om jag såg något som liknade fladderlappen därute. Men icke. Han sitter väl och trycker i sin grotta å klämmer på någon form av frukt.Typ en limeee ! Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
oooch där är jag över startlinjen också… …ser fram emot rena smekmånaden med den här nyinkomna, Chanel J-12, Chromatic (titan-keramik i boett å länk) får korta länken när jag kommer hem! Sjukt blank och omöjlig att fotografera gvs…
IMG_8548.jpeg

Senast ändrad:
På förekommen anledning några närbilder på min OWG-klockas sandfyllda tavla. Sanden kommer från en av landstigningsstränderna under "D-Day" i franska Normandie benämnd Utah Beach. Sanden ligger i ett tunt och hårdpackat nedre lager i urtavlan där denna markerar strandområdet i Frankrike. Den ovanpåliggande och delvis genombrutna tavlans djupblå del utgör vattnet i den Engelska kanalen. Idag är det den tredje dagen av utmaningen och för den som inte är bibliskt bevandrad kan jag informera om att Gud enligt Skapelseberättelsen på den tredje dagen skapade land och hav. Passande bilder alltså. Kämpa på klockkamrater!

IMG_7403.jpeg
IMG_7406.jpeg
IMG_7405.jpeg

På förekommen anledning några närbilder på min OWG-klockas sandfyllda tavla. Sanden kommer från en av landstigningsstränderna under "D-Day" i franska Normandie benämnd Utah Beach. Sanden ligger i ett tunt och hårdpackat nedre lager i urtavlan där denna markerar strandområdet i Frankrike. Den ovanpåliggande och delvis genombrutna tavlans djupblå del utgör vattnet i den Engelska kanalen. Idag är det den tredje dagen av utmaningen och för den som inte är bibliskt bevandrad kan jag informera om att Gud enligt Skapelseberättelsen på den tredje dagen skapade land och hav. Passande bilder alltså. Kämpa på klockkamrater!

IMG_7403.jpeg
IMG_7406.jpeg
IMG_7405.jpeg
den är så cool den där klockan!

IMG_7403.jpeg
IMG_7406.jpeg
IMG_7405.jpeg
Riktigt riktigt koolt! 😍

Lunchpass i poolen. Inga problem för en ironman
IMG_3474.jpeg
Riktigt cool den där! Alltid gillat TIMEX också. hexagon

Blir lite sugen på den här:

Tillbaka
Topp