• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Checkar in medan vi väntar på middagen.
IMG_8052.jpeg
Tyckte min klocka var svårläst men får erkänna mig besegrad här😅

EEEA557E-FF95-4C8B-870C-12EA72010951.jpeg

Gokväll. Tnr:042019. Hemma efter träningspasset som varit. 180 cm över backen,1 hästkraft och 600 kg att styra. Är en skön känsla det. Nu gäller ett gäng knäckemackor med makrill som återhämtning. Ha´re bäst // 🧐 PS: En klocka ,en månad och ett armband. Hur svårt kan det vara....

Senast ändrad:
Fick bli en ny klocka så här på kvällskvisten! Andra gången på typ 2 veckor som jag äger en sån här🤣
Och bästa av allt, jag får dra på mig den direkt! Kom och hälsa på i min fina tråd hörrni, gärna som permanenta besökare
IMG_8387.jpeg

Fick bli en ny klocka så här på kvällskvisten! Andra gången på typ 2 veckor som jag äger en sån här🤣
Och bästa av allt, jag får dra på mig den direkt! Kom och hälsa på i min fina tråd hörrni, gärna som permanenta besökare
IMG_8387.jpeg
Snygg

IMG_8387.jpeg
IMG_0452.gif

IMG_8387.jpeg
Den där är mycket trevlig! Men två under loppet av två veckor är ju bara sjukt 😂

IMG_8387.jpeg
Lite kämpigt är det allt.
En bild säger mer än 1000 ord.
IMG_2822.jpeg

Tillbaka
Topp