Sonens lösning är så klart att väcka hela familjen tidigt. Om ni inte diskuterat teknik för väckning så kan han nog komma på ett bra väcknings-sätt, tex ”tänd en lampa”Nu togs det ett beslut om att han får inte spela förrän ALLA i familjen är uppe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sonens lösning är så klart att väcka hela familjen tidigt. Om ni inte diskuterat teknik för väckning så kan han nog komma på ett bra väcknings-sätt, tex ”tänd en lampa”Nu togs det ett beslut om att han får inte spela förrän ALLA i familjen är uppe!
På med Suben nuJag har haft äran att få växa upp med fyra systrar som till stor del format mig till den jag är. En av dem har även format denna kaffekopp och gett till mig. Skål på internationella kvinnodagen kamrater!
![]()
![]()
Då har jag 1,5… Men dom är tonåringar så 90% av tiden är dom instängda i sina rum och spelar så det blir typ 0,5 förutom när det är dags för mat då är dom typ 6Har dem bara varann vecka så man kan nästan säga att jag bara har en![]()
Varde ljus?![]()
Och det var kväll och det blev morgon, på den åttonde dagen.
Då var Reverson såld, att jag ändå behöll den till 8 mars var väl en bragd?Det här ser vi fram emot, jag och min radarpartner Reverso
![]()
Funkar nästan bättre?Bestämde mig för att byta till läderremmen. Första gången på. Åsikter jmf titanlänken?
Låter nästan som jag i tonårenDå har jag 1,5… Men dom är tonåringar så 90% av tiden är dom instängda i sina rum och spelar så det blir typ 0,5 förutom när det är dags för mat då är dom typ 6
![]()
Haha tack så mycket!Grattis!!
Klart du får amnesti från de annars så hårda OWG reglerna på din födelsedag. Använd så många klockor du vill fram till midnatt idag. Enda vilkoret är att fotar varje byte och postar i tråden.
Ha en fin dag!
Byta fru?- Hur svårt kan det va?!
Lägger min fru som kommentar.
Dag 8/31.
![]()
![]()