Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen! Val thorensHärligt med mer säsongare härVar är ni någonstans? Själv blev det några vintrar i St:Anton för mig.
Jag tänkte att du kanske hade nån inside info eller helt enkelt ville spill the beans som det sägs på utrikiska.Hvis man går til en GTG med masse klokker, drinker, sosial prat...hva er sannsynligheten for å ikke prøve en eneste klokke på egen arm? Svar: 0,000002671%
Så, sannsynlighet for en OWG-FAIL er 99,99%
Psst... @Imre kom över till Garmin sidan...Har uppmärksammat att jag inte får notis på när någon citerar/taggat mig så vill be om ursäkt till samtliga som gjort detta för att jag inte svarat/reagerat
Bjuder dock på en bild av OWG-klockan
Haha nej tack. Har redan haft två garmin och även om jag kan sakna min epix så är jag mer nöjd med funktionerna i Apple WatchPsst... @Imre kom över till Garmin sidan...![]()
@bestefaer Både ja och njaa numera. Tyvärr stooooor konkurrens om lössnön. Samt bym är fullbokad i det närmaste hela säsongen. Mycket folk mao. Men ja, grym skidåkning finns det gott om. Väl värt ett besökVerkligen! Val thorenslåter som en dröm, alltid velat dit men aldrig blivit av! Är det så bra man tänker sig?
Kan man få se skillnaden när de sitter på handleden?
Fake news! Ingen guldring där inte!
Din vänsterhand känner man igen, det där är inte den.
Jag trodde att problemet var lägre socker och salthalt!#teamheinz
Det är ett problem i sigJag trodde att problemet var lägre socker och salthalt!
Fake news! Ingen guldring där inte!
Alldeles riktigt.Din vänsterhand känner man igen, det där är inte den.
God morgon OWG M-kämpar!
På förekommen anledning kommer här en parbild på Nilax och Speedy för storleksreferens
@ekke
![]()
Lite skillnad i diameter
![]()
Inte så stor skillnad på höjden!
Så puttinuttig att det går över styr