• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

ABEACA9B-461D-4281-9324-CCD559B68B06.jpeg

Godmorgon. Tnr:260705. Lite nyhetsuppdatering på paddan efter morgonpromenaden i survädret. Espresso å en bit mörk choklad, ja självklart som start på dagen. Flappen kör också lite nyhetsuppdatering på morgonen. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Här händer det grejer i OWG-utmaningen vill jag säga. Var tvungen att växla banddelar på min strandklocka så att den sandfärgade och den blå delen av canvasbanden bytte plats med varandra. Blev det bättre? Osäker, men ännu en dag är avverkad och denna exkluderad återstår nu blott fem. Jag gillar det faktum att min klocka saknar datumkomplikation, i början av mars vill man inte påminnas om hur mycket som är kvar av månaden och dessutom hade urtavlans "kartbild" störts av ett datumfönster. Att bero på kartbild så ligger klockan även i dagens foto på en sådan. En stor eloge till den som kan se var det är klockan befinner sig. På bilden nedan är norr åt vänster, det är bara att vrida in kartlinjerna (eller huvudet) i rätt riktning så att kartans orientering stämmer.

IMG_8094.jpeg

Tillbaka
Topp