Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första klockan i April får bli denna!
![]()
Kvällens sjätte, sjunde åttonde och nionde pris:
500 kr presentkort från Smyckeboden.se
Årets story: @Mortadella
Årets fotograf: @Flecktarn
Årets vingman: @Affe
Årets plingeling: @RobinW
![]()
Jaha…va trevligt stort TACK att bli omnämnd! Och stort TACK till Smyckesboden för priset ( @Curler2 🥌 )
Bra val! Lite i linje med dagens släpp. De vill ju tillbaka till detta formspråket med land-dwellern helt klart![]()
Håller med. Från 15 000 usd är galet. De skulle haft en variant i stål för runt samma pris som en datejust.Visste inte ens om det släppet faktiskt, men var in och tittade precis på klockan, vilken jäfla klocka, var ju hur GRYM som helst! Men tyvärr försvann intresset för den när jag såg prislappen![]()
![]()
Juryn får ta åt sig och införa en LEGOkategori nästa år.Ingen vinst från juryn för bästa legobygge.. Då får man vara glad för tre dagar på en ny månad och att man hunnit köpa tre nya ur för dessa! Kul med gåvan till min bästa dag, juryn var lika rättvis som den turkiska regeringen, ses nästa år!
#ersättBatman #inmedjokern
![]()
Taget och nöjd! Länge lever jurynJuryn får ta åt sig och införa en LEGOkategori nästa år.
Hade den funnits i år vore priset ditt utan minsta tvekan
Men här kommer ett tröstpris iaf.
![]()
Vaknade precis i soffan... Jag låg och kollade på "24", som jag började kolla på i januari. Jag hade en så märklig dröm, jag drömde att jag var Jack Bauer från den serien och att jag skulle rädda OWGM-tråden från att tömmas på deltagare pga nån limefrukt klädd i kostym..?
![]()
Och klockan jag hade på mig har stannat...
![]()
Vilka knäppa grejer hjärnan hittar på när man sover alltså...
På med en ny klocka och pysa iväg till jobbet.
![]()
Shhhhh, säg inget, så ser vi hur länge han tror det är Mars@Berns vakna! Du får byta klocka igen
Det är mycket oklart, men jag tror det slutade med att statsministern var personen bakom allt. Tur det var en dröm, som bara kändes som att den var en månad lång..Fortfarande inte riktigt med på vad som hände egentligen. Vem var den skyldige? Uffe? Han kan väl inte danska?
Eller så håller man spelandet till Roll20, så slipper man köpa hundratals tärningar i olika storlekarBjussar på morgondagens klocka och en hint om att nästa år kanske ni får åka med på DnD istället.. finns det ens i Lifestyle? Ny hobby så får leta annars så har vi snart en ny tråd med ännu färre deltagare än i Legotråden
Och då allt är en materialsport så är de nya tärningarna i ädelsten/mineraler ska bara ladda dem lite i månljus eller vad man nu gör
![]()
Nu har Owg gått hårt åt dig.. köpa saker är ju alltid halva hobbynEller så håller man spelandet till Roll20, så slipper man köpa hundratals tärningar i olika storlekar![]()
Det svåra är förvaringen av alla sina olika hobbysNu har Owg gått hårt åt dig.. köpa saker är ju alltid halva hobbyn![]()