donpasta
Silver
Det är ju rätt många som deltar, finns en risk att flera "vinner".
De kan få skicka runt den som en grupp klocka för att sen lotta ut en "vinnare" av den en Regal med historia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju rätt många som deltar, finns en risk att flera "vinner".
Kör regalen på fotleden.Tack för att "okejat" att jag kör på med Omegan på vänster hand och Regal på höger hand... Omegan är INTE nöjd över att behöva dela ramljuset med Regal
Jag klarar mig också väldigt bra tycker jag. Men jag har inte samma vana som många andra att byta klocka ofta.Vad många som snackar om sympati... Jag mår prima! Jag har insett att jag älskar tunna dinkor, speciellt på vintern. Aldrig vart lättare att ta på sig handskarna.
Bra orsak att vara OWG ändåVad många som snackar om sympati... Jag mår prima! Jag har insett att jag älskar tunna dinkor, speciellt på vintern. Aldrig vart lättare att ta på sig handskarna.
Jag röstar på att ställa om klockan till rätt tidszon. Jag kommer att vara tvungen att göra samma nästa vecka inser jag nu fast jag har två GMTs och en med GMT bezel
On the road.. to update the time or not? Missing my GMT bezel!
Just nu är jag väldigt lockad att betala till BCF och bli fri..
Är också inne på att sälja allt och börja om med en vit Explorer II..
Skall sova på saken tror jag.
Börjar också bli uttråkad. Senast nu efter att jag diskat blev jag sugen på klockbyte.Just nu är jag väldigt lockad att betala till BCF och bli fri..
Är också inne på att sälja allt och börja om med en vit Explorer II..
Skall sova på saken tror jag.
Jag är helt såld på den nya refen, älskar kombinationen orange och vit tavla.Hade en sådan och det är den perfekta owg!! Hoppas Rolex släpper en sådan ny 40mm istället för 42mm
Ja, alltså. Hobbyn har ju antagit en annan skepnad, det blir liksom fönstertittande bara.Börjar också bli uttråkad. Senast nu efter att jag diskat blev jag sugen på klockbyte.
Men ska göra mitt bästa för att hålla ut.
Jag tänker så här:Ja precis @Pete11.
Tittade till samlingen. Såg att 2 vintage ska säljas. Rullar egentligen på 3 klockor som används frekvent och har ytterligare 3 som används sällan.
Hur fasen folk kan vara OWG på riktigt förstår jag inte alls dock!
Är rätt nöjd med några frekventa favoriter och några som man mest samlar på.
Missade detta.Behöver du band adaptor?
Jag ser vad jag kan göra säger till när adressen behövs. Stå ut denna helg så kommer framtida helger bli lättareMissade detta.
Det kanske jag gör. Vet inte, men idag har det i alla fall kännts enkelt. Inga konstigheter på jobbet, men jag anar att helgen kommer bli jobbig.
/B
Nä nu får det räcka med galenskaperna.Tips på ny tråd sen. ”OWSG” one Watch Strap guye. Man får byte klocka men bara ha ett armband?!