• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

LS

Panerai
2-Faktor
Allt man vill säga har väl redan sagts i tråden men jag beklagar verkligen @Niklas.

Det här goes väl without saying men är det något som vi kan göra hoppas jag att du skriver i tråden eller drar iväg ett PM.

Hoppas det löser sig i alla fall, alla tankar går till dig och din familj.
 
Senast ändrad:

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Fruktansvärt tråkig läsning Niklas. Önskar dig och din familj all lycka till.
Även om du fortfarande kommer finnas kvar lurkandes på forumet vill jag ändå passa på att tacka för dina tidigare inlägg och allmänt trevliga intryck som du (varje gång) förmedlat. En sann inspiration för oss yngre grabbar som just börjat med den här hobbyn.
 

Ristikransen

Breitling
Første post her inne for min del. De triste nyhetene du deler har spredd seg til nabolandet, så det blir holdt utkikk om noe skulle dukke opp. Under omstendighetene, håper jeg det går bra med deg og familien. Føler med dere.
 

Oljud

Omega
Fruktansvärt, jag saknar ord för vad jag just har läst. Jag hoppas att du och din familj kan ta er igenom detta. Sköt om er!
 

Lolle

Panerai
Du vet redan att jag beklagar detta @Niklas och det finns tyvärr inte mycket att säga eller göra men en sak du kanske kan ta med dig främst till din dotter.

Det finns någon/några få tragiska människor som gjorde er illa pga sina egna egoistiska skäl men det finns oändligt många fler människor överallt som vill er väl i livet.
 

SJ Smythe

Cartier
Blir skakad av det du skriver. Svårt att föreställa mig hur ni måste känna er. Ta hand om dig och familjen, hoppas ni kan återfå tryggheten. Känner dig inte men har följt det du skrivit genom åren och önskar dig och din familj allt gott.
 
Vidriga fruktansvärda människa som inte kan respektera vad som är deras och någon annans. Att dessutom ge sig på ett barn är absolut oförlåtligt.
Hoppas ni får den hjälp ni behöver och kan lägga detta bakom er tids nog. Styrka :heart:
 

Rulle

Audemars
Mina tankar går till er !
Hoppas att din dotter (och så klart du och din fru) mår bra under omständigheterna ..

Har varit / är rädd för de hära med att sälja å tröffa folk man inte känner i hemmet mm.
Och ja att visa upp för mycket klockor är inte bra egentligen men det ska fan inte vara så att man ska bli rånad bara för att man är passionerad om sin hobby !

Folk idag är riktigt sjuka i huvudet
Hoppas fan polisen hittar han (de)
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Ledsam läsning på söndagsförmiddagen. Det gör ont att föreställa sig hur en sån uppskakande händelse skulle vara att gå igenom för en familj. Skönt att ingen av er blev fysiskt skadad.

Må skägg och naglar för evigt växa inåt på de som står bakom denna avskyvärda handling. Jag hoppas att brottet klaras upp så att den skyldige får sona det hela. Än mer hoppas jag dock att du och din familj tar er igenom detta. Tack för att du delar detta @Niklas, hur tråkigt det än må vara att läsa. Allt gott till dig och din familj.

IMG_4396.PNG
 
Ingen rolig läsning alls, hoppas att ni kan återställa er snabb.

Men en fråga så att vi övriga kan lära oss mer för att bättre skydda oss, på vilken sätt tror du att de har lyckas kartlägga dig? är det nånting speciellt som vi borde ser upp med?

Ledsen för den fråga då jag vet att du har det svårt just nu så om du inte vill svara på den fråga så har jag full förstående för det.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp