• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fy fan. Beklagar att det hände er. Imponerande att så snabbt kunna värdera situationen och lägga fokus på vad som verkligen är viktigt. Hoppas du och din familj hämtar er snart och går stärkta ut en jädrigt pissig situation.

Så fruktansvärt, jag lider med dig och familjen. Tack för att du delar med dig och ger oss andra en tankeställare.
Önskar dig och familjen allt gott.

Obeskrivligt trist. Klockor är just bara klockor så jag förstår ditt beslut. Ta hand om familjen. All styrka till er!

Fy vilken hemskt upplevelse ni blev tvingade till att vara med om!
Jag hoppas att ni kan repa er och att detta inte kommer sätta för djupa spår i er.

Mycket hemskt att något sånt där ska hända en hel familj bara för lite klockor..

Familjen är viktigast, ta hand om familjen.
Kanske du hittar tillbaka till klockor vid ett senare tillfälle.
Hela klocksnack finns vid er sida :heart:

Jag förstår inte vad det är för fel på människor.. Jag skickar mina djupaste sympatier till dig och familjen. Ta hand om varandra.

Fy f.. Jag blir skakig när jag läser vad som har hänt er. Det kommer otäckt nära inpå trots att jag bara känner dig via nick, avatar och inlägg. Ta hand om dig och familjen.

Håller med alla!fy f...n vilka dj...a svin som går lösa!beklagar det som hänt allra djupaste till dig och din familj!

Jag beklagar verkligen, otroligt hemskt att detta ska kunna ske.
Tror att du gör helt rätt att sälja av klockorna, de kommer inte skänka samma glädje längre.
Hoppas att du ändå hänger kvar och bidrar med den goda stämningen du alltid har haft i dina inlägg.
Mina tankar går till dig och din familj.

Fy fan broder. Det finns inte ord att beskriva hur vidrigt det här är. Kan bara beklaga och säga att jag lider med dig. Ta hand om dig och de dina.

Saknar ord. Fruktansvärt.
Starkt av dig att göra inlägget @Niklas så att alla får en tankeställare vad man lägger ut. Det är en gemytlig stämning på forumet och det är lätt att glömma att även dessa drägg är inne och läser.
Ta hand om din familj och ge din dotter massor av kramar :heart:
Hoppas ni kan lägga detta bakom er i framtiden

Vilken värld vi lever i. Så sorgligt att ni ska bli drabbade av att någon blev tappad som liten. Hoppas att ni kan känna er trygga inom en snar framtid! Och att herr rånare blir av med förmågan att föröka sig.

Herr rånare: Må lössen från tusen kameler hemsöka edert könsorgan!

Fruktansvärd händelse!
Jag förstår lite av hur tankar och känslor far omkring, blev själv rånad med skjutvapen för några år sedan men på jobbet. Jag hade då ändå tryggheten i hemmet kvar och min familj slapp uppleva allt det hemska. Även när man återfått något av grundtryggheten är det ändå något som man sedan bär med sig. Lyssna på de kloka som finns runt er och ta väl vara på varandra i familjen.

Fy FAAN för dessa as!!! Kan inte med ord beskriva vad jag känner när jag läser detta. Alla mina tankar går verkligen till dig och din familj med massor av ❤️

Fruktansvärt att höra att detta drabbat dig och din familj. ❤️

Jag ställer mig i kören som hyllar dina trevliga inlägg och härliga bilder. Det har varit kul att få ta del av din samling.

Hoppas ni repar er.

@Niklas verkligen ledsen för att läsa detta. Inte alls för att klockorna är borta utan för det du och din familj behövt gå igenom.

Har två små barn själv och vet inte hur jag själv hade reagerat. Bara tanken att de skulle behövs gå igenom något liknande får mig att bli tårögd.

Jag gick själv igenom annat i livet och insåg att klockor inte ger så mycket när det väl gäller. Känns ganska befriande att vara utan de.

Fortsätt kämpa på och ta hand om dig och familjen.
/M

Grymt tråkig läsning :/ att det finns så vidriga människor ! Ta hand om dig och familjen. Hoppas ni Återhämtar er snart!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp