• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Så himla tragiskt! Beklagar verkligen och hoppas att ni kan återhämta er och såklart att polisen hittar personen.
 
Senast ändrad:

Rookie

Cartier
2-Faktor
Usch, fick en stor klump i magen när jag läste detta :( Jag lider verkligen med er. Ta hand om er och hjälp varandra. Förhoppningvis löser polisen detta snabbt och enkelt.
 

Sveparn

Panerai
2-Faktor
Beklagar det inträffade Niklas. Mycket tråkigt att läsa om och framförallt hur det drabbat er som familj. Håller tummarna för polisens jakt på avskummet och särskilt er egen bearbetning av händelsen. Hoppas ni finner frid och trygghet åter samt mår så bra som ni kan trots omständigheterna. Som så många andra vill jag också tacka för allt du bidragit med till forumet. Hoppas du på sikt kan finna glädje i din hobby igen på något vis.
KS värme och stöd till er ❤️
 

cornil

Cartier
Fruktansvärt! Så hemskt för dig och din familj. Tråkigt att du ska sälja din samling, en av forumets häftigaste samlingar om du frågar mig.
Hoppas ni repar er mentalt.
 

Thomb24

Breitling
Jag blev medlem för några dagar sedan men jag har följt forumet länge på grund av mitt klockintresse. Finns ingen tråd som skulle passa bättre att skriva mitt första inlägg än denna tråd. Den enda medlem som jag har läst historiska inlägg och följt är du Niklas. Har varit fruktansvärt imponerad över din samling och så har du verkat vara en sådan reko och trevlig kille. Oerhört ledsen över din och din familjs situation och hoppas och tror att det kommer att bli bättre för er allihopa så småningom och att de tar fast den jäveln som gjorde detta.
 

Bernardo01

Cartier
Så jävla tråkigt att höra! Att man inte längre kan äga sina egna saker i fred :/ hoppas allt löser sig där hemma, lycka till med allt!!
 

Depp-Erik

Cartier
Oerhört tråkigt att läsa att din hobby ska sluta på detta vis, men framför allt tråkigt att du och din familj drabbats av ett sådant fruktansvärt brott.

Hoppas att ni lyckas återfå er trygghet!
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Beklagar och hoppas att ni snart ska må bättre igen, framförallt går mina tankar till din dotter. Det blir extra vidrigt när de ger sig på barn.
Ta hand om er.
Mvh
 

Stefan S

Patek
2-Faktor
Mina tankar går till dig och din familj ! Värdet på det stulna är ju en sak, affektionsvärde ett annat. Det värsta är det trauma som ni och er dotter råkat ut för, att bli bestulen på sin trygghet i hemmet. Så fruktansvärt ! Tack för att du skriver detta, vi får oss alla en riktigt tankeställare och en insikt om att man inte kan vara nog försiktig i dessa sammanhang. Hoppas verkligen att det här svinet åker fast.
 

Oniel

Panerai
Verkligen tragiskt! Hoppas du och familjen kan ta er igenom detta tragiska och traumatiska som hänt och då vara starkare på andra sidan!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp