• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Helt sjukt! Jag önskar dig och din familj ett så bra återhämtande som möjligt och vad gäller gärningsmannen så önskar jag honom ett så fördjävligt liv som möjligt! Blir galen av att få höra om händelser som dessa.

Erik

Nämen Fy fan... så sorgligt att höra. Och barn inblandade. Tror och hoppas att ni kommer ut på andra sidan starkare tillsammans. Hoppas övervakningen och signalementet ger polisen tillräckligt.

Sanslöst tråkigt att höra. Detta är ett trauma som ingen förtjänar att genomlida, allra minst ett barn. Mina tankar är med er i denna svåra stund och jag hoppas ni tar er igenom detta så starkt det bara går.
Klockor känns givetvis högst sekundärt i detta läge, men vill ändå ta detta tråkiga tillfälle i akt och säga att du berikat forumet inte bara genom de synnerligen fina klockor och foton på desamma du bidragit med, utan också dina mycket välskrivna och inspirerande paketöppningar. Återigen, utifrån att allt är relativt, att de har berövat dig på ett genuint intresse som bevisligen skänkt dig mycket lycka är ytterligare något som ger det hela en vidrig eftersmak..
Stora kramar till hela familjen!

Beklagar det som hänt dig och din familj! Obehag från den här typen av händelser kan dyka upp ganska långt efteråt (veckor eller månader) så håll tröskeln låg för att söka stöd och hjälp.

Senast ändrad:
Extremt tråkig läsning!
Blev rånad på min kärra tidigare i år, inte lika grovt som dig. Du är symbolikt med KS och vad forumet handlar om. Beklagar å det djupaste för vad du och din familj blivit utsatt för

Senast ändrad:
Fy fan, att göra så mot andra och framförallt mot ett barn. Jag har inga ord utom stärkande tankar till er.

Hemskt att läsa. Blir verkligen illa berörd.
Du, Niklas, som är en av grundpelarna i KS-andan, är den sista man vill se drabbas av något sådant här. Att sen din familj också drabbas..finner inga ord.

En tragisk tankeställare om riskerna med öppenhet på nätet. Oerhört trauma för dig & din familj, går inte att föreställa sig. Tack för att du delar din erfarenhet! Tag hand om er!!!

Ledsen att höra Niklas. Måste vara en hemsk upplevelse för dig och ännu hemskare att det drabbat de dina på grund av något så futtigt som ett par klockor. Jag lider verkligen med dig.
Det vore väldigt tråkigt om du slutar med klockor vilket jag hoppas och inte tror, men låt det gå en tid och kanske du kan byta inriktning. Vintage Seiko eller något annat kul? Lär inte vara så stöldbegärligt (än på ett tag i alla fall).
Ta han om dig och familjen så håller vi tummarna för att han åker fast och buras in på lång tid.

//Rozzy

Det går inte med ord beskriva hur ledsen jag blir när jag läser vad ni drabbats av, fy vilka jäkla kräk det finns

Fast jag inte känner dig annat än som en forumvän så gråter jag över vad du och din familj drabbats av

Det är självklart fruktansvärt egoistiskt av mig att skriva att jag verkligen älskade att läsa dina inlägg till och med dina annonser har varit en fröjd att läsa, men jag förstår dig till 100% att du avslutar att skriva här och hoppas att ni kan gå vidare hela familjen

Tänker på er❤️

/Björn

Vilka jävla svin! Mina tankar går till dig och din familj. Ta hand om varandra nu. Hoppas du någon gång hittar tillbaka till klocksamlandet. Dina paketöppningstrådar har varit mycket underhållande med otroligt mycket info och intelligenta personliga åsikter.
/c

Ojoj. Jag klarade knappt att läsa igenom svaren hittils. Ögonen tåras av all sympati och värmande ord.
Gamla bekanta användarnamn blandas med nya medlemmar sida upp och sida ner. Fan vilket gäng alltså! Tack!
Inte konstigt att jag har känt mig så välkommen och hemmastadd sedan första gången jag hittade hit. Vilken gemenskap :)
Samtidigt som alla inlägg fyller mig med glädje så blir jag också lite sorgsen när jag vet att jag inte kan delta på samma sätt som förut.
Ni ska veta att jag uppskattar alla svar och PM något enormt :)

Vill också förtydliga, vilket jag tror jag missade att skriva i min trådstart, att vi inte blev fysiskt skadade.

Återigen: tack för allt stöd!

Fy fan helt sinnessjukt, tankarna går ut till dig och din familj! :( Skönt att höra att ni i alla fall fysiskt är oskadade!

Det är så otroligt fruktansvärt att läsa det du upplevt, personer som sysslar med sådant förtjänar inget annat än prygel. Jag måste även hålla med andra här, all kunskap du delat med dig, varje inlägg, alla wristshots, även dina säljesannonser verkligen bara andades av ett genuint klockintresse och har alltid varit en fröjd att ta del av och det är riktigt synd att du lägger det åt sidan. Hoppas att allting blir bra med din familj. :heart:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp