Klockmaster, 4800kr.Var kan man beställa?
@yonsson
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klockmaster, 4800kr.Var kan man beställa?
@yonsson
Klockmaster, 4800kr.
Ingen kommer sälja...
Förstås! Grejer är till för att användas.VVSQ!
(Våga vägra safe Queen)
Funderar på att endast ha med den på livets kommande solresor "Lollo&bearnie". Totalt blekt om +20 år!Min ska användas jättemycket. Kanske inte som garagebeater men till allt annat så...
Aaaaah, ironi!Min skall aldrig lämna lådan, skall inte ens anpassa armbandet.
Är du fortfarande kvar här inne? Trodde du redan avfärdat PADI-folkfesten.Aaaaah, ironi!
Lever mig in i hypen! Gillar sektbeteende.Är du fortfarande kvar här inne? Trodde du redan avfärdat PADI-folkfesten.
Den gillar jag med, riktigt cool!asså ärligt? är inte kineticen rätt mycket snyggare?
Hej Simon.
Tror den hamnar på 4900:-
Den lanseras i Sverige juli/augusti.
/svante, klockmaster
Jag har mailat om de kan ta in fler. Kan skriva svaret här sen.
Aaah! Tänkte vad är det för typ som bryter sig in och kör sitt eget race! Hej Svante och kul att vara med
Någon som vet om det finns jubileelänk som passar till srpa021?
Perfect, tackar!
Strapcode verkar ha
@SimondeVos har nog bara kopierat Svantes svar på prisförfrågan
Vet inte om jag är blind men har du en länk till länken
Strapcode verkar ha
Men hur ser ändlänkarna ut på den där ?
Strapcode verkar ha
Haha jag är nog blind eller lite trött..Men hur ser ändlänkarna ut på den där ?
Men hur ser ändlänkarna ut på den där ?
@SimondeVos har nog bara kopierat Svantes svar på prisförfrågan
Supernice, denna här ladies and gents är mer sommar grej än själva klockan!!! klockan kanske eller kanske inte passar på handleden, här är det inget att tjafsa om, denna kommer passa på strandenHar du en dålig dag? Är längtan efter PADI olidlig? Köp en t-shirt i PADI-färger medan du väntar.
Sorry för spam, kunde inte låta bli.