Skoj, och snygg design! Beställer en av varje strax...Har du en dålig dag? Är längtan efter PADI olidlig? Köp en t-shirt i PADI-färger medan du väntar.
Sorry för spam, kunde inte låta bli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skoj, och snygg design! Beställer en av varje strax...Har du en dålig dag? Är längtan efter PADI olidlig? Köp en t-shirt i PADI-färger medan du väntar.
Sorry för spam, kunde inte låta bli.
https://klocksnack.se/search/4268242/?q=Turtle&o=relevance&c[title_only]=1&c[node]=11Funderar på att köpa en Turtle i väntan på PADI för att sedan sälja. Kör min casio dagligen men det är ohållbart armen sväller rent för jävligt på dagarna.
En TURTLE går på 3000kr samt lite moms/frakt... Netto 3500kr kan jag tänka mig.
Vad kränger man dem för här på KS i andra hand?
Får jag fråga vad det bandet heter?Precis landat nya gummistronken till PADI:n......jo....den är blå....
Får jag fråga vad det bandet heter?
Grymt, hittade direkt. Tack som fan!Måste kolla, sök på n.d limits på watchbandcenter.com......22 mm
Finns ju redan en version med matt blå tavla, SRP773.Synd att tavlan ser ut som en skinande julgranskula bara.
Kommer den dyka upp med en matt tavla tro?
Står det PADI på den?Finns ju redan en version med matt blå tavla, SRP773.
Status på flera? =)Jag har mailat om de kan ta in fler. Kan skriva svaret här sen.
De har beställt fler än de som ingår i gruppköpet om det är det frågan gäller.Status på flera? =)
Går det att skriva upp sig på en?De har beställt fler än de som ingår i gruppköpet om det är det frågan gäller.
Jag jobbar inte där så du får ringa och fråga. Om du menar gruppköpet så kan jag skriva upp dig på reservlistan om du vill?Går det att skriva upp sig på en?
Ah. Gärna.Jag jobbar inte där så du får ringa och fråga. Om du menar gruppköpet så kan jag skriva upp dig på reservlistan om du vill?
Är det någon idé att skriva upp sig på reserv listan eller är den väldigt lång? Eller va fan skriv upp mig med om det är ok?Jag jobbar inte där så du får ringa och fråga. Om du menar gruppköpet så kan jag skriva upp dig på reservlistan om du vill?
Ah. Gärna.
Nope. Du får köra på SUN065.
Osäker, tror det var runt 6500-7k.Något hum om cirkapris i Sverige på SUN065?
Strapcode släpper 3st olika länkar till nya Turtle-modellerna.
På de nya, ja.Har för mig att jag läst att det är drilled lug holes på paddan, stämmer det?
Precis, på padipaddan!På de nya, ja.