Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missat helt!! Vilken bonus längtar sjukt nu
Jupp lugholesVad har du missat? Lugholes?
Ja nu jävlar är man sugen.
22mm? Skicka bonettot till mig!Vad sugen jag börjar bli nu.
Har införskaffat ett Bonetto Flat Vent men efter lite bildgoogling och Hodinkees senaste Review av Turtlen, inser jag att länken förmodligen är bästa lösningen.
Snygg!!!
Har en äldre 6309 som är perfekt. P e r f e k t.Ot. Snart 20 grabben! Kämpa!
Ont. Jag skulle verkligen varit snabbare med PADIn, ni som har den "normala" varianten, Hur upplevs storleken?
Vad är Tsunamiseiko för något?22mm? Skicka bonettot till mig!
Edit:
Skit i det. Ska ha TsunamiSeiko. Tack ändå
Sorry, oklar som vanligt.Vad är Tsunamiseiko för något?
Aha ok, tack!Sorry, oklar som vanligt.
Jag vill ha ett 22mm flatvent Seikogummi med tsunamivågen på
Jag kan byta namn på tråden om du vill men syftet är ju att den ska vara en officiell i väntan på PADI-tråd. Tror inte jag förstår skillnaden riktigt.Vad säger ni ska detta vara den "officiella PADI tråden" eller skapa en ny?
Fick hem lite godis idag! Saknar bara PADI paddan nu, banden är ifrån Popov genom massdrop. Positivt överraskad av kvaliten för det priset.
Jag kan byta namn på tråden om du vill men syftet är ju att den ska vara en officiell i väntan på PADI-tråd. Tror inte jag förstår skillnaden riktigt.
Med 32 bevakare borde den ju fylla sitt syfte.
Dammade av det här. Ska på avrostningsdyk ikväll. Första dyket sen 2001.
Vilket nummer i ordningen har man?Jag jobbar inte där så du får ringa och fråga. Om du menar gruppköpet så kan jag skriva upp dig på reservlistan om du vill?
Har inte kollat på listan på ett tag men har för mig det är 3st på reservlistan + de i denna tråd.Vilket nummer i ordningen har man?
4800kr för SRPA021 enligt Optura.Va förbi Klockmaster i stan och la en beställning på en SUN065 beräknad lev tid var slutet på augusti - början av september
För er som är nyfikna så kostade sun065 6800:- och SRPA21 5800kr
Det var vad han sa till mig4800kr för SRPA021 enligt Optura.
Jag vet inte vem "han" är men säger Optura 4800kr så gäller 4800kr.Det var vad han sa till mig
Med "han" så menar jag säljaren. Säger inte att du ljuger jag sa bara vad "han" (säljaren) sa till mig..Jag vet inte vem "han" är men säger Optura 4800kr så gäller 4800kr.