Efter noga överväganden har jag nu köpt en ny telefon och det blev en Huawei P10 Plus. Har inte ens haft den en vecka och jag älskar den redan. Sjukt bra, snabb, smart och snygg. Finns så mycket man kan göra som iPhone saknade!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen in i värmenEfter noga överväganden har jag nu köpt en ny telefon och det blev en Huawei P10 Plus. Har inte ens haft den en vecka och jag älskar den redan. Sjukt bra, snabb, smart och snygg. Finns så mycket man kan göra som iPhone saknade!
Efter noga överväganden har jag nu köpt en ny telefon och det blev en Huawei P10 Plus. Har inte ens haft den en vecka och jag älskar den redan. Sjukt bra, snabb, smart och snygg. Finns så mycket man kan göra som iPhone saknade!
Du missförstårVet inte om jag missuppfattar dig, men klicka på siffran 2 då borde du se flikarna
Felet är att du kör AndroidBytt tillbaks till Android men klocksnack ser skumt ut i Chrome. Vet någon vad som är fel när jag inte har flikarna?
Chrome har mobilanpassat sidan. Finns två lösningar:Bytt tillbaks till Android men klocksnack ser skumt ut i Chrome. Vet någon vad som är fel när jag inte har flikarna?
Då funkar det, men på min iphone 6 funkar det utan landscape.Testa och håll den i landscape mode så kanske det kommer fram, så funkar det på min iPhone 7 i alla fall.
Testade det också men tycker sidan blir så osmidig då.Chrome har mobilanpassat sidan. Finns två lösningar:
1. Vänj dig med nya utseendet.
2. Klicka på menyn i Chrome (tre prickar uppe till höger). Klicka sedan i "Begär skrivbordsversion" i listan som kommer fram. Då ser sidan ut som den gör på datorn.
Även med Chrome på iPhone?Då funkar det, men på min iphone 6 funkar det utan landscape.
Det vet jag iofs inte. Bara använt safari.Även med Chrome på iPhone?
Vill inte ha desktop. Tack ändå.@nöt klicka på de tre prickarna På högra sidan högst upp. (inställningar i chrome) sen visa skrivbordslayout (request desktop site).
Tillåter KS en att se alla flikar på mobilahemsidan då? Har haft både android och iphone och jag ser endast flickarna om jag har telefonen i landscape läge eller kör desktopläget.Vill inte ha desktop. Tack ändå.
Glömde citera ovanTillåter KS en att se alla flikar på mobilahemsidan då? Har haft både android och iphone och jag ser endast flickarna om jag har telefonen i landscape läge eller kör desktopläget.
Ser det på min iphone 6 I safari allafall.
Ok. Jag frågade eftersom jag bara kör Chrome på iPhone 6 samt min Sony Xperia och tycker att det ser likadant ut på båda.Vill inte ha desktop. Tack ändå.
Ser likadant ute på iPhone.
Det verkar som att jag får vänja mig vid detta helt enkelt. Gillar dock det andra utseendet mer. Blir 1 extra klick för att komma in på aviseringar nuOk. Jag frågade eftersom jag bara kör Chrome på iPhone 6 samt min Sony Xperia och tycker att det ser likadant ut på båda.
Det som är avgörande för renderingen är nog webbläsaren och skärmupplösning.
Bra träning för tum-muskeln´
Det verkar som att jag får vänja mig vid detta helt enkelt. Gillar dock det andra utseendet mer. Blir 1 extra klick för att komma in på aviseringar nu
Nära. Det var bara att ändra zoomen.Tror snarare att det har med upplösning att göra och var brytpunkter är satta.
Bra knep.Nära. Det var bara att ändra zoomen.
Spännande! Berätta!Efter noga överväganden har jag nu köpt en ny telefon och det blev en Huawei P10 Plus. Har inte ens haft den en vecka och jag älskar den redan. Sjukt bra, snabb, smart och snygg. Finns så mycket man kan göra som iPhone saknade!
Vet inte var jag ska börja riktigt. Det är en sådan frihet med Android. iPhone var som att leva i en diktatur. Men det var en snygg diktatur så man accepterade det och hade ingen aning om att gräset var grönare på andra sidan. Det som är bra med P10 Plus är att den i utseendet är ganska lik iPhone. Jag har lagt på iPhone-tema också, så det ska vara lättare om man är invand iPhone-användareSpännande! Berätta!
Kör själv iPhone X och den är så sjukt jäkla grym!
Så det är mer en känsla av frihet än något rent konkret?Vet inte var jag ska börja riktigt. Det är en sådan frihet med Android. iPhone var som att leva i en diktatur. Men det var en snygg diktatur så man accepterade det och hade ingen aning om att gräset var grönare på andra sidan. Det som är bra med P10 Plus är att den i utseendet är ganska lik iPhone. Jag har lagt på iPhone-tema också, så det ska vara lättare om man är invand iPhone-användare