• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vårens auktioner (Kaplans, Stockholms auktionsverk och Bukowski länkade i första inlägget)

Vem är "Important Scandinavian Collector” som säljer en massa Sjöö och varför skriver man ut det i beskrivningen? Kanske rolig kuriosa om man vem vem som har ägt klockorna, men att enbart ha med obestämd form känns tämligen meningslöst. Att S&S skulle generera premiumpriser baserat på tidigare ägare tror jag endast är tillämpbart den dag kungens Chronolink kommer ut till salu.

Vem är "Important Scandinavian Collector” som säljer en massa Sjöö och varför skriver man ut det i beskrivningen? Kanske rolig kuriosa om man vem vem som har ägt klockorna, men att enbart ha med obestämd form känns tämligen meningslöst. Att S&S skulle generera premiumpriser baserat på tidigare ägare tror jag endast är tillämpbart den dag kungens Chronolink kommer ut till salu.
Niklas Strömstedt.

Närå, men en av Brattarna är hans

Missar Kaplans idag tyvärr. Nån som ska dit som kan tänka sig ta en broschyr och skicka till mig? Brukar spara och skriva upp slutpriser i dem. :)

Folk verkar ha börjat haja att Heuer är coolt alltså :)

Den vita autavian var ju helt fantastisk, 90k.

15 kakor plus prov för Recordklockan är också rätt crazy.

Är det sant? Isåfall helt sinnessjukt...

Edit: Hade inte all klarlack försvunnit från tavlan på den på Kaplans dessutom? Wtf.
486B27C9-D4CA-4FD5-AEA5-DEE4E49E3817.jpeg
B916DD87-9CF7-477F-AB15-5A14FFF7BCF2.jpeg
62358234-058F-4044-992C-F4F35ADE487C.jpeg

Senast ändrad:
Måste vara ett ovanligt verk? Annars var den rätt tråkig tycker jag.
Ja, jag tror den lilla stopp-knappen kl 9 har lite med priset att göra. Kollade på den på förhandsvisningen i tisdags och tyckte lite som du - inte så mycket som händer med den i övrigt...
upload_2019-5-18_15-37-7.png

Tillbaka
Topp