Helt absurd som de flesta Beta-21 uren var. Polarisen är inte helt normal den heller. Titan och guld i rätt förhållande.Electroquartzen kan ju vara bland det fulsnyggaste jag sett på ett bra tag. Vilken udda pjäs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt absurd som de flesta Beta-21 uren var. Polarisen är inte helt normal den heller. Titan och guld i rätt förhållande.Electroquartzen kan ju vara bland det fulsnyggaste jag sett på ett bra tag. Vilken udda pjäs!
Du får ju också langa upp vinsterna, vadan detta hemlighetsmakeri?Ja, nu fick jag också. Fyra vinster. Blir kul, men inte för plånboken.
Aja, titan, stål, whatever...Helt absurd som de flesta Beta-21 uren var. Polarisen är inte helt normal den heller. Titan och guld i rätt förhållande.
Förmodar det är på samma vis som med guldinläggen i titanklockorna, men jag vet inte.Hur funkar guld/stål-kombon på Seamastern (som för övrigt var cool som fan)?
På stål-med-guldinlägg är väl guldet "invällt" i spåren i stålet på något märkligt sätt, har jag för mig. Hur är det gjort med stålinlägg i guldet?
Kul köp! Mr Putte Wickman alltså! Jazz-klocka! Den ville de sälja dyrare då utroparen verkligen fiskade efter fler bud innan klubban föll.
Förstår inte varför jag alltid får betala mina maxbud...Kul köp! Mr Putte Wickman alltså! Jazz-klocka! Den ville de sälja dyrare då utroparen verkligen fiskade efter fler bud innan klubban föll.
Förstår inte varför jag alltid får betala mina maxbud...
Beta21:an är stenhård. Vi måste prata mer om den.
Disco!https://www.bukowskis.com/sv/auctions/614/89-patek-philippe
Denna var grymt fin. Känns hyfsat billig också med sina 26.000 innan avgifter?
Precis så jag tänkte. Du som knep?Disco!
Bra pris med tanke på att du säljer länken till guldvärdet och sätter på ett fint tunt alligatorband i stället.
Nej tyvärr. Den är nog rätt liten dessutom.Precis så jag tänkte. Du som knep?
Supercool! Klart prisvärd. Hade helt missat. Synd/skönthttps://www.bukowskis.com/sv/auctions/614/89-patek-philippe
För mig känns det som ett damur.https://www.bukowskis.com/sv/auctions/614/89-patek-philippe
32mm, bandet ser hyfsat brett ut - kan tänka mig 18? Känns som ett utmärkt Smokingur imo, givet att länken byts ut.För mig känns det som ett damur.
För mig känns det som ett damur.
Ser ut att vara 16mm snarare (mät och räkna får ni se). I och med breda glasringen blir tavla och glas väldigt litet. Kan nog fungera som smokingur men kanske är ett damur trots allt?32mm, bandet ser hyfsat brett ut - kan tänka mig 18? Känns som ett utmärkt Smokingur imo, givet att länken byts ut.
Länken som sitter på talar ju för det, iallafall.Ser ut att vara 16mm snarare (mät och räkna får ni se). I och med breda glasringen blir tavla och glas väldigt litet. Kan nog fungera som smokingur men kanske är ett damur trots allt?
För mig känns det som ett damur.
32mm, bandet ser hyfsat brett ut - kan tänka mig 18? Känns som ett utmärkt Smokingur imo, givet att länken byts ut.
Ser ut att vara 16mm snarare (mät och räkna får ni se). I och med breda glasringen blir tavla och glas väldigt litet. Kan nog fungera som smokingur men kanske är ett damur trots allt?
Jag tänker självklart damur! Precis som @Rozzy skriver; relativt tilltagna mått men själva tavlan är damstorlek. Och den där länken, ärligt talat? Jag känner mig tillräckligt säker i min manlighet för att bära min 32mm Elgin A11 eller JLC duoplan på 16x27, men den länken vetefaan...Länken som sitter på talar ju för det, iallafall.
Länken är ju givetvis dam och som tidigare nämnt inte original till klockan (då det är Chopard stämplat). Nej, den klockan med länk hade känts som om man bar mormors klocka..Jag tänker självklart damur! Precis som @Rozzy skriver; relativt tilltagna mått men själva tavlan är damstorlek. Och den där länken, ärligt talat? Jag känner mig tillräckligt säker i min manlighet för att bära min 32mm Elgin A11 eller JLC duoplan på 16x27, men den länken vetefaan...
En chans till!Försökte hänga med på den här Prexan. men blev rätt högt över utrop. Något som man som novis missat?
https://online.auktionsverket.se/1903/623201-prexa-mens-watch-/
Rätt mycket billigare denna gång...Ja, såg någon måste ha hänt? Med köparen eller klockan...
30 spänn länge ifrån klockan maoSvensksåld dubbelröd... faan det får bli en trisslott till helgen.
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3547/vara/1536362