Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror inte senaste prishöjning har påverkat begagnade priser. Dock har den svaga kronan gjort det dyrare för oss att handla utanför Sverige. Skulle tro att en silver och svart hittar man under list och den blåa strax över. Är du sugen på en så försök köp något från 2020 då får du 8 års garanti. Började gälla 2020 januari.Aggressiva prishöjningar på VCO på senaste, blir intressant att se hur det utvecklar sig. Saknar min gamla och är sugen på att köpa ny fast stål denna gång men prisbilden för ny börjar bli rätt galen.
Tror du är rätt ute.. Jag har en skaplig kötid på blå hos ÅF inom EU men blir ju lite drabbad av den svaga kronan som du är inne på. Kan ju hoppas att man kan få några procent rabatt när dagen är kommen även om det känns osannolikt med tanke på efterfrågan.Jag tror inte senaste prishöjning har påverkat begagnade priser. Dock har den svaga kronan gjort det dyrare för oss att handla utanför Sverige. Skulle tro att en silver och svart hittar man under list och den blåa strax över. Är du sugen på en så försök köp något från 2020 då får du 8 års garanti. Började gälla 2020 januari.
Så kul att du finns med på listan. Har du lagt någon deposition? Jag hade nog inte haft några förväntningar på att erhålla någon rabatt på klockan. Så länge det finns intresse så är rabatt uteslutet.Tror du är rätt ute.. Jag har en skaplig kötid på blå hos ÅF inom EU men blir ju lite drabbad av den svaga kronan som du är inne på. Kan ju hoppas att man kan få några procent rabatt när dagen är kommen även om det känns osannolikt med tanke på efterfrågan.
Såg att Nymans (pre-owned) har sänkt priset på sin 4500V (blå tavla), från 500k till 420k. Skynda fyndaAggressiva prishöjningar på VCO på senaste, blir intressant att se hur det utvecklar sig. Saknar min gamla och är sugen på att köpa ny fast stål denna gång men prisbilden för ny börjar bli rätt galen.
Ingen hp men har en god relation och tror inte att det ska bli ett problem! Men som du säger är nog rabatten bara att glömma. Öppnat upp ögonen för 7900v på senaste också, tycker den är sjukt bra.Så kul att du finns med på listan. Har du lagt någon deposition? Jag hade nog inte haft några förväntningar på att erhålla någon rabatt på klockan. Så länge det finns intresse så är rabatt uteslutet.
Vi får hålla tummarna att kronan stärks fram till dess. Har sett ljust ut denna veckan för svenska kronan.
Haha alltså dom har ju tappat det.Såg att Nymans (pre-owned) har sänkt priset på sin 4500V (blå tavla), från 500k till 420k. Skynda fynda![]()
Den används alldeles för sällan vilket är jättetråkigt. Har lyckats få någon repa kl 13 men annars är den i mint skick. Länken är typ orörd.@jappdapi vilket skick du har klockan i fortfarande, som mint!
Den används alldeles för sällan vilket är jättetråkigt. Har lyckats få någon repa kl 13 men annars är den i mint skick. Länken är typ orörd.
Hur ser din ut? Vi måste ha köpt typ samtidigt.
Älskar den där på bild. Men varje gång jag hänger på den på armen så känns det som jag spänt fast en tallrik. Detta trots att jag har hyfsat platt arm och drygt 18.5cm runt.Gummi idag
![]()
Jag har också ungefär 18.5cm. Förstår vad du menar. Hade inte skadat om den va lite mindre men tycker den sitter ganska bra när man vant sig. Ska försöka fixa lite bilder senare i eftermiddag.Älskar den där på bild. Men varje gång jag hänger på den på armen så känns det som jag spänt fast en tallrik. Detta trots att jag har hyfsat platt arm och drygt 18.5cm runt.
Hur stor handled har du? Orkar du lägga upp några bilder ur olika vinklar/avstånd?
Här är lite bilder från olika vinklar på min 18.5cm handled.Älskar den där på bild. Men varje gång jag hänger på den på armen så känns det som jag spänt fast en tallrik. Detta trots att jag har hyfsat platt arm och drygt 18.5cm runt.
Hur stor handled har du? Orkar du lägga upp några bilder ur olika vinklar/avstånd?
Grymt informativt inlägg. Tack
Löjligt bra!Plockade precis upp ett vitt gummi. Saknas bara en pool och en drink.
![]()
Satans vad braPlockade precis upp ett vitt gummi. Saknas bara en pool och en drink.
![]()
Tråkigt att det ska behövas men kul att du får möjligheten. Blir det något köp?Satt ned med säljare på Vacherons butik i Dubai Mall för några dagar sedan.
Först kunde de inte fixa overseas, men när han fick se och klämma på min 2000v mjuknade han avsevärt.
Han lovade och kolla och återkomma.
Han ringde upp dagen efter och sa att jag i princip kunde får köpa valfri modell i stål, kunde hämtas upp innan jag lämnar för Sveriges i början av augusti..
Har redan problem hur jag skall få hem det jag shoppat/beställt (vill inte momsa etc.)Tråkigt att det ska behövas men kul att du får möjligheten. Blir det något köp?
Första Moon phase eller Tourbillon Overseas på KS snart da? Turben är lite stor kanske..Satt ned med säljare på Vacherons butik i Dubai Mall för några dagar sedan.
Först kunde de inte fixa overseas, men när han fick se och klämma på min 2000v mjuknade han avsevärt.
Han lovade och kolla och återkomma.
Han ringde upp dagen efter och sa att jag i princip kunde får köpa valfri modell i stål, kunde hämtas upp innan jag lämnar för Sveriges i början av augusti..
Haha... genialiskt. Ska jag också börja med. Ska bara spara till en egen... återkommer om 25 årJupp, det tar mig alltid tre-fyra veckor innan jag plockar bort den sista plasten på nyköp, sitter även kvar på baksidan av boetten än så länge
Edit: sjukt löjligt, men har blivit en grej![]()
Prislappen!![]()
Knappt någon skillnad.
![]()
Knappt någon skillnad.
Vikten!Prislappen!