Tack för heads Up. Ska kolla på detGlöm inte att det är visum som gäller för Ryssland! Enligt uppgift från flera kollegor på jobbet är det både dyrt och tidskrävande att ordna, väl där är tydligen allt billigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för heads Up. Ska kolla på detGlöm inte att det är visum som gäller för Ryssland! Enligt uppgift från flera kollegor på jobbet är det både dyrt och tidskrävande att ordna, väl där är tydligen allt billigt.
skall turista i St Petersburg till hösten. Tänker anlita http://www.ifs-sweden.com för att hjälpa mig. På hemsidan framgår vad de tar för "att hjälpa till"... samt var man måste intyga. Borde inte vara så tidskrävande om man betalar för tjänsten...Glöm inte att det är visum som gäller för Ryssland! Enligt uppgift från flera kollegor på jobbet är det både dyrt och tidskrävande att ordna, väl där är tydligen allt billigt.
Vad tycker folket om den nyaa reffen med sunburst tavla ist för struktur? Något mer som skiljer? Jag tycker båda är fina på sitt vis men föredrar nog strukturtavlan..
Hur kommer prisbilden av dem påverkas nu när nya kommit?
Rätt mycket som skiljer: Nya egen utvecklade urverk om man tycker sånt är viktigt. Snabb bytes systemet mellan länk/gummi/läder, du får med alla 3 banden också. Länken är ändrad till viss del och har inbyggd micro justering på några mm.
Angående tavlorna så är jag fortfarande kluven, gillar allt jag nämnde ovan med senaste generationen men har inte kommit över den dåliga datum placeringen och att VC inte har färg matchat datumhjulet(!!!) på Gen 3... Det är nog mest datumet jag stör mig på, tycker den blåa färgen är riktigt fin men står inte ut med den vita bakgrunden.
Bra och starka argument.
Angående priset på den äldre då? Borde de gå upp eller ner i pris nu ?Andrahandsvärdet.
skall turista i St Petersburg till hösten. Tänker anlita http://www.ifs-sweden.com för att hjälpa mig. På hemsidan framgår vad de tar för "att hjälpa till"... samt var man måste intyga. Borde inte vara så tidskrävande om man betalar för tjänsten...
Ping @yepsson
Stoppa pressarna!!! Ny Overseas med singelpusher.![]()
![]()
Stoppa pressarna!!! Ny Overseas med singelpusher.![]()
![]()
Tack..Luren dog.Häftigt! På något sätt böir det lite obalans även om det inte borde kännas så. Kanske växer på en.
OT: Hoppas du får tag på en laddare till din lur
Hmm, har inte följt VC på sista tiden så tänkte att det kunde vara fullt möjligt. Men har inte heller sett/hört om en sådan modell.Tack..Luren dog.Osäker på om du skämtar (svårt med tonläge i text) men mig veterligen finns inte klockan på bilden.
![]()
Tack..Luren dog.Osäker på om du skämtar (svårt med tonläge i text) men mig veterligen finns inte klockan på bilden.
![]()
Klart den inte finnsHmm, har inte följt VC på sista tiden så tänkte att det kunde vara fullt möjligt. Men har inte heller sett/hört om en sådan modell.
Bra bild att använda när man säljer en klocka för över 200 tkr...Stoppa pressarna!!! Ny Overseas med singelpusher.![]()
![]()
Klart den inte finns
Vette tusan varför de slängt upp en bild på en chrono utan pushers![]()
Där gjorde jag bort migTack..Luren dog.Osäker på om du skämtar (svårt med tonläge i text) men mig veterligen finns inte klockan på bilden.
![]()
Ha ha inte då. Ingen på VC tråden kan göra bort sig.
Där gjorde jag bort mig![]()
Touché!!Blir inte det där kärleksbarnet i din klocklåda, typ?![]()
Det har vart för lite bilder i den här tråden på sistånde
![]()
Sjysst lume; är den som på min 49150 död efter 33 sekunder eller är denna något att ha?Bidrar med lite bilder
![]()
![]()
Sjysst lume; är den som på min 49150 död efter 33 sekunder eller är denna något att ha?![]()
Den där klockan är magisk!!!Dagens lunch, en parisare på cafeoperas bakficka. Ägg på kött blir aldrig fel. (vet att datumet inte står rätt)
![]()
![]()
Fan vad bra den är, grattis till den!Halloj!
Fy fan vad grymt! Grattis!Halloj!
Tack! Länken är toppen! Klockan bär mindre än vad jag trodde vilket är positivt. Den är väldigt bekvämFy fan vad grymt! Grattis!
Hur upplever du bredden på länken?
Bra där M!Halloj!