Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Satans härlig video. Du kan bädda in med Vimeo, tycker själv det är enklast.Satisfying...![]()
Om någon har ett tips på hur jag kan "bädda in" videon, hör av er. Försökte lite men det gick dåligt så det fick bli en länk och en teaser-bild.
https://streamable.com/t703j Slå på ljudet - ett måste....
![]()
Härligt! Ägde en exakt likadan för många år sedan...Big Date = Satisfying...
Slå på ljudet - ett måste....
*edit - fixade inbäddad vimeo efter tips av @Peltzer nedan. Tack!
Riktigt fin den där!!! Grattis! Var ligger dessa i för prisklass?Just in:
![]()
Just in:
![]()
Tack! 205' är listpris, 165'~ ny från gråhandlare och 120'~ pre-owned.Riktigt fin den där!!! Grattis! Var ligger dessa i för prisklass?Man blir sugen
![]()
Det är det! Jag har så dåligt ljus hemma, jag får fota båda mina Vacheron med glasbaksida imorgon i dagsljus istället.Grattis! Är det safir på baksidan också? I så fall saknas det en bild på urverket. Det är ett måste sedan gammalt...
Det ser vi fram emotDet är det! Jag har så dåligt ljus hemma, jag får fota båda mina Vacheron med glasbaksida imorgon i dagsljus istället.
Magisk!Just in:
![]()
Mysig VC-duo du sitter på nuJust in:
![]()
Tack! Det känns väldigt bra. Nu får det vara nog faktiskt. En in en ut framöver.Mysig VC-duo du sitter på nu![]()
Visa baksidan! Nästan det bästa på den där!Just in:
![]()
Det är ju så att man blir knäsvag!
Rolig trivia med rotorn är att mönstret är gjort för hand och inte tryckt.Det är ju så att man blir knäsvag!
Att veta det gör ju knappast saken sämre. Kanonfin duo har du iaf!Rolig trivia med rotorn är att mönstret är gjort för hand och inte tryckt.
Jag har aldrig fattat grejen med PP, jag hade hellre kört VC om jag fått chansen. Det här, det här, är sann klockporr!
38mmStorlek?
Tycker det känns rätt lökigt tbh. Gillar den förövrigtPå något sätt är det väldigt charmigt när det står Pt950 mellan kl 4 och 5![]()
Ser dock bara ut att vara en försänkning i tavlan och inte färg. Men kan ha fel.Tycker det känns rätt lökigt tbh. Gillar den förövrigt
Oavsett vad så tycker jag det pajar helhetsintrycket liteSer dock bara ut att vara en försänkning i tavlan och inte färg. Men kan ha fel.
Oavsett vad så tycker jag det pajar helhetsintrycket lite
Håller helt med. Vad hände med diskret lyx? Känner VC-ägaren att vederbörande måste ha det skrivet på tavlan att hen har köpt en klocka med platina? Känns som något Rolex skulle skrivit dit men inte VC?Oavsett vad så tycker jag det pajar helhetsintrycket lite