Fullt medveten om det. Vad jag försökte säga var att oavsett färg och återförsäljare så finns 4500v inte tillgänglig, varken hos VC eller AD.Blå tavla är Boutique Exclusive
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fullt medveten om det. Vad jag försökte säga var att oavsett färg och återförsäljare så finns 4500v inte tillgänglig, varken hos VC eller AD.Blå tavla är Boutique Exclusive
Det har du alldeles rätt I.Fullt medveten om det. Vad jag försökte säga var att oavsett färg och återförsäljare så finns 4500v inte tillgänglig, varken hos VC eller AD.
Exakt så..Det har du alldeles rätt I.
Iallfall inte till någon som inte är en Bra Kund utan lång väntan
Och tyvärr var mitt sista besök hos VC riktigt tråkigt. På gränsen till rent otrevligt.
Jättetråkigt att höra. Själv har jag en väldigt goda upplevelsen från mina besök.Det har du alldeles rätt I.
Iallfall inte till någon som inte är en Bra Kund utan lång väntan
Och tyvärr var mitt sista besök hos VC riktigt tråkigt. På gränsen till rent otrevligt.
Jag också till det sista nu I veckan.Jättetråkigt att höra. Själv har jag en väldigt goda upplevelsen från mina besök.
Jag också till det sista nu I veckan.
Innan dess var det bara positivt bemötande även om jag givetvis inte kunde köpa något.
Men det visste jag ju innan jag gick in I butiken.
Får väl ta det som att den jag hade oturen att träffa hade en dålig dag och jag råkade bli den som fick en spya.
Jag är säkert själv skyldig till att ha gjort samma sak.
Bara en riktigt tråkig attityd hos den säljare jag hade oturen att träffa.Vill du utveckla vad som hände?
Har främst använt gummibandet, ibland läder. De ser dock nya ut så inga problem alls vad gäller slitage. Då har jag ändå gjort alla typer av aktiviteter med klockan på som borra i betongväggar hemma etc. Idag tog jag på mig stålbandet av någon anledning (vet ej varför) och den är som ny.Åh ser riktigt bra ut. Kul när den verkligen kommer till användning. Hur ser länken ut?
Den såg mjuk ut.Armbandsur till salu - Catawiki
Köp och sälj Armbandsur på Catawiki. Upptäck Armbandsur-auktioner fyllda med speciella objekt som valts ut av våra experter.www.catawiki.com
Otroligt vacker och clean utan datum! Finns OC med nodate eller är det så att det fanns och i så fall vilka årtal ska man leta efter?Overseas idag
![]()
Ball! Ny modell? Har aldrig sett den innan![]()
Coolaste VC:n.
Ball! Ny modell? Har aldrig sett den innan
Tack! ”Endast 50 ex”Mer info:
![]()
Inte så farligt dyr ändå. Kollade ws på den. Hade personligen nog tröttnat snabbt men cool är denTack! ”Endast 50 ex”
Håller med. Verkligen ingen OWG klockaInte så farligt dyr ändå. Kollade ws på den. Hade personligen nog tröttnat snabbt men cool är den
Wow!Overseas idag
![]()
Den var ju skitcool men ”Engine Start”-texten…. vetefan…![]()
Coolaste VC:n.
Vad är det för ref nr på denna? super snygg verkligen!Overseas idag
![]()
Det där är en 2000v.Vad är det för ref nr på denna? super snygg verkligen!
Ser att priset på 4500v sjunkit en del, i usa går det att få tag på helt nya för ca 240.000 vilket jag antar är väldigt nära listpris?
Fortfarande runt 300K i europa men det börjar närma sig. Kul för oss som planerar köpa en i framtiden! Hoppas också att köerna minskar något när priserna närmar sig list.
Tack! Fantastiskt fin verkligen. Jag ÄLKSKAR tunna klockor. Hittar inte en ända 2000v på chrono24.Det där är en 2000v.
4500v listar runt 288 om jag inte missminner mig, priserna är uppdaterade på Nymans hemsida nu.
Kan ju hoppas att de kryper ner ännu mer.Tack! Fantastiskt fin verkligen. Jag ÄLKSKAR tunna klockor. Hittar inte en ända 2000v på chrono24.
Spännande då är alltså priset i usa billigare än listpriset i Sverige, dock är det främst en valuta/skatt fråga. Som i Europa går 4500v för ca 300K på gråisar, helt nya. Så det är väldigt nära nu.
Tack! Fantastiskt fin verkligen. Jag ÄLKSKAR tunna klockor. Hittar inte en ända 2000v på chrono24.
Spännande då är alltså priset i usa billigare än listpriset i Sverige, dock är det främst en valuta/skatt fråga. Som i Europa går 4500v för ca 300K på gråisar, helt nya. Så det är väldigt nära nu.
Kan ju hoppas att de kryper ner ännu mer.
2000v är rätt ovanlig. Ultra thin i vitguld.![]()
Snyggt! Lönar sig att ha tålamod uppenbarligenHade span och letade efter en 2000v i många år innan jag fick jackpot, och då bara tack vare en mkt god relation av olika anledningar med en handlare nere i Europa.
Den är verkligen helt amazing, kunde jag få fatt i en 5712 igen så kunde jag lägga av nu med de bägge på varsin handled![]()