Sålde den dumt nog inte internationellt , den ligger på 10-12 k där....
Vad e d ens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sålde den dumt nog inte internationellt , den ligger på 10-12 k där....
Rysk militär klocka från 60-70 talVad e d ens?
Mitt var Breitling EVO. Jäkla skräpklocka.
Eller min Hublot classic fusion som jag gillar men bara köpte för att testa men som är omöjlig att sälja nu.
Tack för tipset. Kollade upp det nuSnart är det fotbolls-VM också med Hublot högt och lågt bland fotbollsdigniteter. Då får du nog höja priset. Kolla annars watchfinders vad du får för pris där för direktförsäljning. Kanske värt "mecket".
Det är den sjukaste klockan jag någonsin har sett! Kan inte sluta skrattaVad e d ens?
Bör även påpeka att jag har relativt grova handleder - 195mm , den är gjord för att bäras överDet är den sjukaste klockan jag någonsin har sett! Kan inte sluta skratta
Mycket sant! Det våras för HublotSnart är det fotbolls-VM också med Hublot högt och lågt bland fotbollsdigniteter. Då får du nog höja priset. Kolla annars watchfinders vad du får för pris där för direktförsäljning. Kanske värt "mecket".
Aerospace Evo snackar du om? Pipfunktionen är minute repeater och går att stänga av.Länken kändes billig. Minsta lilla hairline kändes det som att den syntes direkt och så fort man kom åt kronan så pep ju skiten så länge man inte hade den inställd på chronograph men kanske bara min okunskap som inte fatta hur man kunde få bort pipfunktionen från kronan.
Den där övervägde jag faktiskt att köpa när du la ut den på k&s. Varför jag inte köpte den berodde just på att jag äger en speedy, så jag fattar helt och hållet! Mysig klocka i övrigt
Den här.
Ångrade innan jag ens kommit hem från köpet. Och att jag trodde den skulle passa bra i samlingen tillsammans med Speedmaster Pro?!
Ja precis. Antog det. Orkade inte sätta in mig i hur man gjorde. Fick den i ett byte och tanken var att låta den gå direkt.Aerospace Evo snackar du om? Pipfunktionen är minute repeater och går att stänga av.
Lite sen på bollen.
Ojoj. Mitt sämsta köp är det sån skämskudde på. Kan inte ens skylla på alkohol.
Fick av nån anledning för mig att testa det asiatiska fusk-tyska märket Kronen & Söhne, väl medveten om den påhittade bakgrunden och grammatiskt felaktiga beskrivningarna. En del modeller hade TUE två ggr på daghjulet ... hursom: beställde lite på skoj en med 24 h-visning, natt/dag och open heart. Grymt billigt för en automatare men ändå överpris. Blev självklart besviken, men lyckades sälja vidare på Tradera utan större förlust.
Till deras försvar finns det en del mindre fula modeller, men ... inte bra.Med risk för att bryta mot nån forum-regel här så gränsar den där fan till att vara fulare än Söner by Sweden. Och det är inte en enkel bedrift!
Ha! Jag som precis satt och googlade på denna och kände att... en sån ska jag nog ha i framtiden kanske. Att vara eller inte vara en hallick är frågan...Rolex 116718 med grön tavla. Kände mig som en clown med den klockan. Såldes omgående till en hallick.
Bild stulen från Internetz.
Är deHa! Jag som precis satt och googlade på denna och kände att... en sån ska jag nog ha i framtiden kanske. Att vara eller inte vara en hallick är frågan...
Är det British Racing Green? Snygg färg, i alla fall. Men gör sig kanske bättre på en DJ.Rolex 116718 med grön tavla. Kände mig som en clown med den klockan. Såldes omgående till en hallick.
Borde inte alla som köpt en Hublot big bang skriva i denna tråd?
OuchBorde inte alla som köpt en Hublot big bang skriva i denna tråd?
Har själv haft samma tanke... får kanske tänka om sitt karriärs val...Ha! Jag som precis satt och googlade på denna och kände att... en sån ska jag nog ha i framtiden kanske. Att vara eller inte vara en hallick är frågan...
Eller fundera på sin smak?Har själv haft samma tanke... får kanske tänka om sitt karriärs val...
Jag funderade på om det egentligen är en fickplunta med en påmålad urtavla....?????Är kronan en lock för en hemlig sprit flaska?
Förvaringsplats för vätebomber?Jag funderade på om det egentligen är en fickplunta med en påmålad urtavla....?????
Förstår inte hur man får ihop färgkombinationerna. Personligen tycker jag att om det är helguld-sub så gör sig svart tavla bäst!Rolex 116718 med grön tavla. Kände mig som en clown med den klockan. Såldes omgående till en hallick.
Förstår inte hur man får ihop färgkombinationerna. Personligen tycker jag att om det är helguld-sub så gör sig svart tavla bäst!
Haha. Den är ju rå-schysstRolex 116718 med grön tavla. Kände mig som en clown med den klockan. Såldes omgående till en hallick.
Känns som typ alla föredrar blå tavla dock. Skönt att man inte är ensam med å gilla svartJag håller med. Sub ska ha svart (om man nu måste köpa guld) och GMT i guld kan man vaa utan.