Apple Watch 42 mm i rostfritt stål?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den sista jag såg här och fortfarande ångrar att jag inte köpte gick på 20-25? Om jag inte minns felTudor day+date 7017 på länk utan servicebehov?
Du är inte den enda som ångrar det icke-köpet. Känns spontant som en lite ovanlig och ganska prisvärd modell för den som vill ha en vardags-DD.Den sista jag såg här och fortfarande ångrar att jag inte köpte gick på 20-25? Om jag inte minns fel
Det var dock ett tag sen så skulle anta att det har ökat precis som allt annat
ok, då får jag börja leta lite då och se vad som finns.Den sista jag såg här och fortfarande ångrar att jag inte köpte gick på 20-25? Om jag inte minns fel
Det var dock ett tag sen så skulle anta att det har ökat precis som allt annat
Fint! Runt 300-350 kr brukar Klocksnacks skinngubbar ta för liknande armband.Helt handgjorda klockarmband tillverkade i Sverige i min lilla "studio" i garaget, samt klock rullar (rese fodral)?
Jag skulle nog säga strax över för ett fullset i bra skick. 52-55 kanske. Om det inte dyker upp en stålvariant av Pepsi på Basel får vi nog se en fortsatt liten klättring tror jag och kanske runt 55 nästa år.Det känns som 16710 Gmt Master 2 har gått tillbaka till en mer rimlig prisnivå runt 50.000 kr. Eller vad säger ni? Ungefär samma nivå som en Submariner, eller kanske runt 5000 kr mer än en sub? Undantaget kanske är sena fullsetare med SEL som fortfarande ligger 60+.
Vad kan jag sälja denna för? Inredning saknas.
Blev det nåt köp?
Verkar som det blir en Seamaster 321 med Turlertavla i toppskick. Lite överpris sett till din värdering, men kommer trots allt med box och en Omegalänk. Får hoppas att den är lika fin live sen, tack för hjälpen
Tyvärr blev det så. Visade sig nämligen att tavlan var ommålad. Hittade dock en riktigt fin från Danmark häromdagen så den dyker nog upp i nästa vecka eller veckan därpåBlev det nåt köp?
Cool, posta gärna lite bilder - riktigt trevlig modell!Tyvärr blev det så. Visade sig nämligen att tavlan var ommålad. Hittade dock en riktigt fin från Danmark häromdagen så den dyker nog upp i nästa vecka eller veckan därpå
Pffzzzzt....jag skall ha 70Det känns som 16710 Gmt Master 2 har gått tillbaka till en mer rimlig prisnivå runt 50.000 kr. Eller vad säger ni? Ungefär samma nivå som en Submariner, eller kanske runt 5000 kr mer än en sub? Undantaget kanske är sena fullsetare med SEL som fortfarande ligger 60+.
25 lakan om komplett men oservad.
Ref 35705000 cal 1862 årsmodell 2001 bra skick. Vad är ett rimligt pris? Går den att jämföra med den Speedmaster som ligger på Blocket för 26500kr?
Tacksam för svar
Tackar25 lakan om komplett men oservad.
Funderar lite på att testa speedy
Gärna någon lite äldre men behöver inte vara pre moon
Så typ sent 70 mitten 80 talet
Vad får man ca ge för en Head Only?
kollade nyss på en ifrån 1978 för 30 k men den hade ok originallänk och såg förhållandevis orörd ut oxå kändes rimligt
Ingen aning den var inte så tajt så max 2-3 k huvet var bäst riktigt vasstOk vad kan man säga att länken är värd? 3-5?
Ingen som har input om värde??Jag har en till synes opolerad och nyservad Rolex Exp.II ref.16550 "non rail dail" -88
Vad skulle ni säga är ett rimligt marknadsvärde på den???
Finns inte så många ute till salu och priserna varierar kraftigt.. får liksom ingen koll på vad man skall sätta för pris i händelse av försäljning.. hoppas på lite hjälp i denna fråga
på chrono24 börjar svarta "non rail" på 64k..
Luxurywatches i Sthlm har en dom begär 88k för...
Några bilder på min..
Ja.Ingen som har input om värde??
Om jag själv skulle göra en uppskattning utifrån den fakta som finns tillgänglig så skulle jag säga att 50-55 skulle vara rimligt i dagsläget med tanke på hur priserna ligger på Chrono24.. som oftast är i överkant
Låter det rimligt???