Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boettmaterial? Skick. Ålder?Vad tror panelen om priset på en Le Coultre Memovox worldtimer? Kommer med box.
Det är alltså inte en Jaeger Le Coultre utan en Le Coultre.
Tack för hjälpen
Verkar bara vara pläterad. Skicket ser ok ut, ska vara fullt fungerande men inte servad i närtid. 70-tal har jag för mig att det ärBoettmaterial? Skick. Ålder?
Uselt andrahandsvärde, runt 10k.Vad får man ungefär för en Frederiqu Constant Slimline? Den är i nyskick och
http://www.uret.se/frederique-constant-maxime-manufacture-automatic-silverfargad-la-p-61361.html
Det lät inte värst roligt. Tror du prick 10k eller kan man kanske få ut 11-12k?Uselt andrahandsvärde, runt 10k.
Sorry, men det är iofs bara min bedömning. Beror såklart på hur mkt tid du har att hitta en köpare, men 11k ska väl inte vara omöjligt..Det lät inte värst roligt. Tror du prick 10k eller kan man kanske få ut 11-12k?
Synd på länken, men bra pris, spec om servicepapper finns.Vad är rimligt pris för en tudor prince date chrono 79280 panda tavla
Box, cert, nyservad dec-2016, utmärkt skick!
3st läderarmband, utan stållänk?
Fått priset 21,000?
Service papper kommer såklart med.Synd på länken, men bra pris, spec om servicepapper finns.
Beror på vilken tavla det ärVad är rimligt pris för en tudor prince date chrono 79280 panda tavla
Box, cert, nyservad dec-2016, utmärkt skick!
3st läderarmband, utan stållänk?
Fått priset 21,000?
Silvriga panda tavlan. Bifogar bild senBeror på vilken tavla det är
Beror på vilken tavla det är
Låter som ett bra pris för den!
Denna tavla är det på klockan.
Papper på service finns med osv.
1 allihator armband, 2 st hirsh armband medföljer
Bara att köra.
Denna tavla är det på klockan.
Papper på service finns med osv.
1 allihator armband, 2 st hirsh armband medföljer
Vad är ett rimligt pris för....?
Med tillbehör , nyservad och utan stållänk?Vad är ett rimligt pris för....?
Inget svar från @ScubaKing , men försöker ändå; ingen särskilt poppis modell, ser ngt vissen ut också. Men den knappa info som finns skulle jag säga 15-17k.Tillbehör? Servicehistorik?
Inget svar från @ScubaKing , men försöker ändå; ingen särskilt poppis modell, ser ngt vissen ut också. Men den knappa info som finns skulle jag säga 15-17k.
Ingen orsak. 14-14.5k verkar rimligt med tanke på allt.Det är inga tillbehör med och ingen direkt servicehistorik, den ska gå bra. Jag gissade på runt 15 kkr själv. Stort tack för hjälpen
Du gissade rätt. 14-15k för den.Det är inga tillbehör med och ingen direkt servicehistorik, den ska gå bra. Jag gissade på runt 15 kkr själv. Stort tack för hjälpen
9,5k till 10,5k om den kommer med länk. Har själv en aquis och är jättenöjdRimligt pris för Oris Aquis Date Grön bezel inköpt 2015? bra skicka, kommer med box
Beror på skick såklart, men med länk runt 13-15k kanske.Vad är ett rimligt pris för en Omega Seamaster Pro Quartz (2264.50)?
Box kommer med.
Beror på skick såklart, men med länk runt 13-15k kanske.