Cryssarn
Guld
Tack. Jag ville bara dubbelkolla innan jag gav mitt tips. Hade inte en aning om prisbildKänns rimligt tycker jag. Vad kan den tänkas säljas för av LW, 70?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Jag ville bara dubbelkolla innan jag gav mitt tips. Hade inte en aning om prisbildKänns rimligt tycker jag. Vad kan den tänkas säljas för av LW, 70?
Lyssna med några andra också. Priserna ändras ganska snabbt ibland.Tack. Jag ville bara dubbelkolla innan jag gav mitt tips. Hade inte en aning om prisbild
Någon som har en känsla för vad en Daytona 116523 Svart tavla m subdials i champagne från 2006 bör ligga på? Inga tillbehör och bruksskick.
Inte 42 i alla fall. Verkligen inte.https://klocksnack.se/threads/rolex-116000.75693/
Vad är ett rimligt pris för denna? Sett liknande för ca 35..
21-22' känns som ett rimligt pris, men kan säkert bli mer på tratten.Tja,
Vad är rimligt pris för en Speedmaster som denna? (det kanske är en dum fråga då det är min annons, men jag vet inte vad som är rimligt. Jag har satt ett reservationspris som kan va aningen högt.)
Tänkte lägga den här på säljsidan på klocksnack, men är inte tillräckligt aktiv på forumet för att få lägga en tråd där, vilket jag såklart respekterar. Läser jättemycket på forumet men skriver aldrig något. )
https://www.tradera.com/item/190118/290983166/omega-speedmaster-moonwatch-cal-861
Tack på förhand.
/Niklas
Dela med dig då!Fått svar.
18 kanske?Någon som vad som är rimligt att ge för en Omega Smpc utan cert och box från 2015? Använd men inga större skador.
Ok tack! Vad kan jag tänka på mer? Har kollat serienr hos polis och AD så den inte är anmäld stulen. Om serie nr stämmer i verkligheten med bilderna jag fått är det grönt ljus eller bör jag ändå försöka få äktheten verifierad med intyg mm?18 kanske?
Har ingen aning om vem du tänker köpa den av så det kan jag inte svara på.Ok tack! Vad kan jag tänka på mer? Har kollat serienr hos polis och AD så den inte är anmäld stulen. Om serie nr stämmer i verkligheten med bilderna jag fått är det grönt ljus eller bör jag ändå försöka få äktheten verifierad med intyg mm?
Ok tack! Vad kan jag tänka på mer? Har kollat serienr hos polis och AD så den inte är anmäld stulen. Om serie nr stämmer i verkligheten med bilderna jag fått är det grönt ljus eller bör jag ändå försöka få äktheten verifierad med intyg mm?
Hur mycket sparar man kontra en med box och cert?Har ingen aning om vem du tänker köpa den av så det kan jag inte svara på.
Går för allt mellan 21-24k fullset ett år gamla.Hur mycket sparar man kontra en med box och cert?
Well, om man sparar 10k så menar jag ingenting?Går för allt mellan 21-24k fullset ett år gamla.
Jag har aldrig köpt en SMPc och inte heller en SMPc utan tillbehör eller "alltför stora skador" men 18 känns rimligt.
Varför skriver du inte vad du egentligen menar med ditt inlägg istället?
10k?Well, om man sparar 10k så menar jag ingenting?
?10k?
Jag tycker 18 är rimligt utan att ha sett klockan. 20 kanske är rimligt om den är superfin.
Du vill ju bara veta "hur jag kan veta att den är värd exakt så mycket mindre utan box och cert" vilket du vet att inte jag och ingen annan kan bestämma.
va??
Vill veta hur mycket pengar man måste lägga på för att slippa "oron" kring att det kanske är något fuffens med klockan alt att det helt enkelt bara är en bättre investering iom att tillbehören finns.
Killen funderar på ett ex utan tillbehör och vill veta ifall allt är grönt trots att det inte finns cert m.m?
Annons på blocketHar ingen aning om vem du tänker köpa den av så det kan jag inte svara på.
Ah ok. Då är jag med och håller med 100%.Killen funderar på ett ex utan tillbehör och vill veta ifall allt är grönt trots att det inte finns cert m.m?
Jag är nyfiken på vad han sparar kontra en med tillbehör. Är det så att han sparar typ 3k så rekommenderar jag till 200% att han inte snålar och köper exet utan tillbehör.
Vad vill han ha för den då?Annons på blocket
Ställer frågan för att veta om det är lönt eller inte. I detta fall handlar det om ca 4,5-6 tusen.Killen funderar på ett ex utan tillbehör och vill veta ifall allt är grönt trots att det inte finns cert m.m?
Jag är nyfiken på vad han sparar kontra en med tillbehör. Är det så att han sparar typ 3k så rekommenderar jag till 200% att han inte snålar och köper exet utan tillbehör.
Jag hade nog inte köpt en så ny klocka utan cert. I och med att modellen ändå håller värdet så är det ju ändå pengar du får tillbaka tänker jag.Ställer frågan för att veta om det är lönt eller inte. I detta fall handlar det om ca 4,5-6 tusen.
Låter vettigtJag hade nog inte köpt en så ny klocka utan cert. I och med att modellen ändå håller värdet så är det ju ändå pengar du får tillbaka tänker jag.