Vad tycker ni om en iwc ingenieur IW451501 midsize 2009 full-set för 21K? Det känns rätt rimligt i mina ögon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope är inte samma klocka som gripenbro sålde.Men Kotten . Är det samma klocka som Gripenbro sålde? Har den alltså servats innan du köpte den och du motiverar prishöjningen med att du köpte den för billigt i förhållande till vad den är värd? Är bara nyfiken på hur du resonerar. Tycker personligen inte att det spelar någon roll vad den sålts för tidigare. Hade man köpt den för 500kr, så hade den inte varit värd 500kr.
Eller är det så att du pungat ut pengar på service sedan du köpte den?
Vet ej beg men nya har jag för mig 501b ligger på ca 1200kr. Tror Ernesto köpte ett par i somrasEtt par Rolex endlinks ref 501b samt 580 ändlänkar?
Vet ej beg men nya har jag för mig 501b ligger på ca 1200kr. Tror Ernesto köpte ett par i somras
Skall till AD i morgon, kan ställa frågan.Tack, letar egentligen efter 501. Går dom också att köpa nya?
Vet ej beg men nya har jag för mig 501b ligger på ca 1200kr. Tror Ernesto köpte ett par i somras
Ett par Rolex endlinks ref 501b samt 580 ändlänkar?
Vad skulle kunna vara rimligt spann för enicaren V72 enligt bild? Okänd historik.
Han på Gamla Klockor har en för 10'. Går kanske att snacka ner.Vad skulle kunna vara rimligt spann för enicaren V72 enligt bild? Okänd historik.
Beror på om det är en tidig med oysterdate märkt tavla, rolexmärkt krona och backlock eller en senare med prince på tavlan och inga rolexmärkta delar. De tidigare är något dyrare. Från 18-25 skulle jag säga.Pris för en tudor chrono 79270?
Nyservad eller relativt ny?
Beror helt på årtal, samt vilken tavla det är.Pris för en tudor chrono 79270?
Oysterdate liggee ungefär i samma prisklass som '69 Speedmasters. Mellan 20-26k skulle jag säga för en i gott skick.Ok tackar !
Nu är det ju lite för sent för att göra något åt och jag är så sjukt nöjd att jag inte har något emot ifall det blev lite överpris, men en Omega Seamaster PO (8500), ungefär ett år gammal, inga skador/repor. Uppskattning?
25 +/- några tusen.Vad skulle ni säga för en Rolex Explorer 114270?
-Full set i nyskick
-2010 och senare
Någon som har ett ungefärligt pris?
Tack på förhand
25 +/- några tusen.
Brukar även skilja om det är en så kallad tiger eller ej! Tiger tavlor tenderar att vara billigare än de utan.Pris för en tudor chrono 79270?
Och Prince Date är dyrare än Tiger och billigare än Oysterdate. Sen är 79260 ofta lite dyrare än 79270/79280, i alla fall de månader jag skannat Chrono24.Brukar även skilja om det är en så kallad tiger eller ej! Tiger tavlor tenderar att vara billigare än de utan.
Ca 11k?Pris för en Nomos Orien 38 från -11?
[/quote]....för en trasig seaguuuull....
https://klocksnack.se/threads/seagull-1963-semidefekt-prisbump-14-10.30624/