Silverminken
Silver
En explorer II 216570 -12
Full set i nyskick. Vit.
Vad kan tänkas som ett lagom pris på denna?
39-42.000:- skulle jag säga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En explorer II 216570 -12
Full set i nyskick. Vit.
Vad kan tänkas som ett lagom pris på denna?
39-42.000:- skulle jag säga.
Är det allt? Trodde runt 44'. Någon annan som tycker annorlunda?
Är det allt? Trodde runt 44'. Någon annan som tycker annorlunda?
En 16200 i fint skick? En IWC Mark XVI på läder?
Vad är ett vettigt pris för en Omega Seamaster co-axial keramisk från 2014 i bra skick?
Mark XVI ligger runt 22 papp +- några tusingar.En 16200 i fint skick? En IWC Mark XVI på läder?
Okej detta är en tricky one
Vad är ett rimligt pris för en Zenith Rainbow Diver i enlighet med bilden nedan. Klockan är i närmaste mint condition skulle vilja säga att jag inte hittar en repa på den. Precis hemkommen från fullservice hos zenith service center (via nymans) och har således 2 års garanti (så går något fel är det bara att knalla in på nymans). Fullset med Box och cert.
Nu till det svåra, gripenbro sålde samma modell till en forumvän för 7000kr vilket enligt mig är totalt fel prisatt Det enda andra referens objektet jag hittar är följande: http://www.chrono24.se/zenith/rainbow-automatic-200m--id2700734.htm?dosearch=true&query=Zenith rainbow&resultview=list&searchexplain=1&sortorder=1&suchen=Söka&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.m
Vad är ett rimligt pris?
Som jag tidigare sagt, 44 är nog lite högt för den på blocket. Den har legat ute väldigt längeÄr det allt? Trodde runt 44'. Någon annan som tycker annorlunda?
12-14 kanske?Vad bör man ge för en Seamaster 2254 fullset/resp ingen dok?
Som jag tidigare sagt, 44 är nog lite högt för den på blocket. Den har legat ute väldigt länge
Då är det kanske lägeSkickade ett mail till honom och fiskade lite.
41 gick han lätt ner till.
Frågade om fler bilder, men eftersom den låg i bankfack så kunde han inte ordna det men garanterade att den var fin...
Han bor i Halmstad men har den i bankfack i Helsingborg.
Då är det kanske läge
Hugg den
Trodde du ändrat digNee. Har andra planer....
Trodde du ändrat dig
Trodde du ändrat dig
Såldes för 5 här på forumet.... Ernesto sålde sin. Kanske är samma klocka.https://klocksnack.se/threads/tudor-mini-sub.30062/
Är lite sugen på en sån till min fru. Har sett priser på mellan 5 och 14. Vad bör en sån kosta?
Såldes för 5 här på forumet.... Ernesto sålde sin. Kanske är samma klocka.
Criss Cross & Compiss
Forumsslampan är min gamla. Det var dock inte jag som söp bort boxen, undrar var den är...
Ca 10k skulle jag säga. Vanliga, halvslitna, oservade ex brukar ligga på 6-8k. Hade själv en vit för ca ett år sen som jag gav under 6k för. Så fint ex som är nyservat ca 10k eller kanske lite mer tycker jag...Okej detta är en tricky one
Vad är ett rimligt pris för en Zenith Rainbow Diver i enlighet med bilden nedan. Klockan är i närmaste mint condition skulle vilja säga att jag inte hittar en repa på den. Precis hemkommen från fullservice hos zenith service center (via nymans) och har således 2 års garanti (så går något fel är det bara att knalla in på nymans). Fullset med Box och cert.
Nu till det svåra, gripenbro sålde samma modell till en forumvän för 7000kr vilket enligt mig är totalt fel prisatt Det enda andra referens objektet jag hittar är följande: http://www.chrono24.se/zenith/rainbow-automatic-200m--id2700734.htm?dosearch=true&query=Zenith rainbow&resultview=list&searchexplain=1&sortorder=1&suchen=Söka&dosearch=true&urlSubpath=/search/index.m
Vad är ett rimligt pris?