Skolläraren
Silver
Head only Day-Date eller 36 mm Datejust i vitguld?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Head only Day-Date eller 36 mm Datejust i vitguld?
Vintage Day-date i vitguld ca 40k.
Blir det ref. 1803 då?
pris för OQ 17014?
Skulle nog osså säga ca 20.pris för OQ 17014?
orre: Det var med box och cert, bra pris med andra ord. Jag som har den nu.
Okej, tack för svar! Så generellt ligger 17000 och 17040 runt 20'kr+/- beroende på skick och tillbehör.Skulle nog osså säga ca 20.
Sålde min 17000 för några veckor sedan för ca 20', endast klocka på länk.
Det låter som ett bra pris som jag har förstått det. Fin klocka! Nöjd?orre: Det var med box och cert, bra pris med andra ord. Jag som har den nu.
Mycket nöjd. Jag tyckte den förtjänade en polering och nya visare m.m. här är resultatet:Det låter som ett bra pris som jag har förstått det. Fin klocka! Nöjd?
20 med låda och cert är väldigt braorre: Det var med box och cert, bra pris med andra ord. Jag som har den nu.
[/quote]....för en trasig seaguuuull....
https://klocksnack.se/threads/seagull-1963-semidefekt-prisbump-14-10.30624/
Kostar 1800kr ny, skulle säga 1500kr beggad (fullt fungerande i kanonbra skick)Nu var du lite hård... Men listar inte den på typ 1400 ny? Så kanske 300-400 är väl vettigt att pröjsa.
Om säljaren är ute efter att tjäna stålar så kan han ju laga den och sälja den för marknadspris vilket torde vara typ 1000?
pris för OQ 17014?
Pris för en tudor chrono 79270?
Nyservad eller relativt ny?
en 16710 från 2007, Z serie i kanonskick (endast lite hairlines)? Om jag skulle få för mig att sälja vad är rimligt pris?
en 16710 från 2007, Z serie i kanonskick (endast lite hairlines)? Om jag skulle få för mig att sälja vad är rimligt pris?
Hej, lite sugen på att snart byta klocka o tänkte se vad man skulle kunna få för den!
En submariner från 06, inköpt på Schiphol. Har några dings på insert samt runtom klockan men glaset är fint och repfritt (brukad i princip varje dag i 7 år). Full-set inkl inköpskvitto samt kvitto på senaste service (gjord för 2 år sedan).
Vad tror ni, håller även nyare submariners värdet så bra som de från 70 talet verkar göra?
Tack på förhand!
lös klocka??
http://www.pantbanken.se/auktioner/...=20&offset=&kontor=&sortering=&listposition=7
cheers
christian
1675 från -72, ej BoP, men äkthetsintyg...
1675 från -72, ej BoP, men äkthetsintyg...
Är tavlan verkligen verifierad på den där? Ser ut som om indexarna är väldigt nära mitten av tavlan. Kupad glas, men ändå.1675 från -72, ej BoP, men äkthetsintyg...
Är tavlan verkligen verifierad på den där? Ser ut som om indexarna är väldigt nära mitten av tavlan. Kupad glas, men ändå.
Ingen aning, det var en fråga. Tänkte redial, inte Rail dial.Är väl en Rail dial? De har väl index närmre mitten?
Ingen aning, det var en fråga. Tänkte redial, inte Rail dial.