Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej på er kunniga.
Vad anser ni är ett rimligt pris på:
JLC Master Calender 140.8.87 utan månfas
37MM
Stål
Tidigt 2000-tal
Utan box och papper
Allt gott!
/Marcus
Relumade visare gör att den blir ointressant för mig. Boetten ser väl OK ut från den vinkeln.Är denna rolex från luxurywatches nått att ha för detta priset? Annars förklara varför inte
Inget, den är fake tyvärr.Rolex-box - vad kan man få för den här? Fick den när jag köpte min 16030 men (som ni som vet vet) det är fel box för refen och därför har jag inget intresse av att spara den.
Japp, har fått hjälp med att reda ut det. Tack!Inget, den är fake tyvärr.
Edit: OBS! Några bröder har gjort mig uppmärksam på att den här inte är kosher. Låter den ligga kvar så att ni andra kan se hur en icke legit box kan se ut. Givetvis ska den brännas och inte säljas.
Rolex-box - vad kan man få för den här? Fick den när jag köpte min 16030 men (som ni som vet vet) det är fel box för refen och därför har jag inget intresse av att spara den.
Väldigt mycket som ser konstigt ut på denna. Men kika och jämför text och krona invändigt och krona utvändigt. Fel former på krona och sitter dessutom snett(?) Färg också?!
Mina två tydligaste tells är kronan på locket och Rolex-texten inuti.Vad är exakta skillnaden mot en legit?
Nja, snett är bara dåligt foto av migVäldigt mycket som ser konstigt ut på denna. Men kika och jämför text och krona invändigt och krona utvändigt. Fel former på krona och sitter dessutom snett(?) Färg också?!
Väldigt mycket som ser konstigt ut på denna. Men kika och jämför text och krona invändigt och krona utvändigt. Fel former på krona och sitter dessutom snett(?) Färg också?!
Vad är det för skillnad på skinn och skinnimitation?Vad är exakta skillnaden mot en legit?
Lägg av, det var ingen dum fråga.Vad är det för skillnad på skinn och skinnimitation?
Tycker du ligger bra till prismässigt, förmodligen bara ev servicebehov som avskräcker spekulanterna.Rimligt pris för denna?
https://klocksnack.se/threads/panerai-312-prisbump-30-9-40k.98552/
90-100kRimligt pris för denna? Oservad. Full set.
EDIT: 16710 U-serie uttagen 99.
Uppsida: Fat font färgskala, swiss only tavlaRimligt pris för denna? Oservad. Full set.
EDIT: 16710 U-serie uttagen 99.
Låter högt imo90-100k
Jag tänkte typ att 70-80 är rimligare.Uppsida: Fat font färgskala, swiss only tavla
Nedsida: Lite väl runda bandhorn
80-90k.
100k?! Låter som en bra premium för en 16710.90-100k
Folk har ju gått bananas här och begär över 100k typ.Låter högt imo
Jag tänkte typ att 70-80 är rimligare.
@vaniljglass vad säger du? Du brukar väl ha koll?