Ser fin ut i boetten. Osäker på insertet och länken ser ganska stretchad ut, men 70-80 är nog rimligt.Takk for svar. Har lagt til bilder nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fin ut i boetten. Osäker på insertet och länken ser ganska stretchad ut, men 70-80 är nog rimligt.Takk for svar. Har lagt til bilder nu
Jag kikade idag med AD, en ny Calatrava 5196 kostar 186k + växel. Så, vad kan tänkas vara rimligt för en fin begagnad?Aahh, fan.. ursäkta, klantigt!!
Jag syftade på en Calatrava 5196 i gulguld.
Även liiite intresserad av vad en 5119 i gult alt vitt guld kan kosta.
I MINT skick och utan direkt servicebehov.
Tack för rättelse.
Mvh
Pris på en fräsch & komplett Garmin Fenix 5x som är under garanti?
3 tusen? Skulle gissa att det är ett ganska lågt andrahandsvärde på smartwatches.
Sökt på blocket? Poppis modell, borde ligga ute massvis.
3 tusen? Skulle gissa att det är ett ganska lågt andrahandsvärde på smartwatches.
Sökt på blocket? Poppis modell, borde ligga ute massvis.
Hej går i tankarna att sälja min breitling A13022 navitimer II och tänkte kolla lite vad ni tycker att man kan begära att få för den. Klockan är från 1997 och är i bra skick, endast väldigt små hairlines på baksidan av boetten
Noen som vet?Rimligt pris for en Svensk såld sea-dweller 16600 från -91? Full sett och nyservad i bra skick. Tyvärr ingen bilder än.
Runt 25k låter rimligt tycker jag. Nyservad och finHej!
Vad är rimligt att begära för en Omega Planet Ocean (svart bezel och vita siffror) 2009 Calibre 2500D, service juli 2018, alla cert, papper, box, ..allt finns. Medföljer svart Omega orginal rem. Vore tacksam för en prisindikation från er med erfarenhet, tack på förhand.
8 för fullset i fint skick.Är på jakt efter en av följande: Seiko MarineMaster SBBN031/SBBN035/SBBN037. Rimligt pris?
Beror på om det är en handlare eller privatperson som säljer?Patek Aquanaut 5167, servad hos PP på garanti i år (ej polerad) klockan är från 2016.
Tänker runt 210´?
Privat!Beror på om det är en handlare eller privatperson som säljer?
Köpte min 2016 privat här på forumet för 195k i somras, sen vet jag att en till såldes för runt samma peng två månader senare.Privat!
Ok! Tack!Köpte min 2016 privat här på forumet för 195k i somras, sen vet jag att en till såldes för runt samma peng två månader senare.
En First Omega in Space fullset från i år 30k +- 500kr? Vet inte ifall prishöjningen drog upp priset alls