Schildfat
Basic
Modellen enbart, var svårt att hitta snygga bilder..Hmmm, är bilden av klockan du ska köpa eller bara den modellen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modellen enbart, var svårt att hitta snygga bilder..Hmmm, är bilden av klockan du ska köpa eller bara den modellen?
Ok, bra, för den på din bild såg inte helt reko utModellen enbart, var svårt att hitta snygga bilder..
Jaså! Du kanske tänker på visarna? Tror det är skugga bara. Annars såg den väl bra ut?Ok, bra, för den på din bild såg inte helt reko ut
Med tanke på att en liknande modell idag listar ca 93' så har jag svårt att tro att du kommer hitta en för 70'.
Detta är dock jag vad jag tror, kollat Chrono?
Den på bilden säger du är 6-siffrig ref, 3år gammal och borde då ha rehaut, tavlan och visarna ser fakked ut, men nog om den om det inte är den du ska ha.Jaså! Du kanske tänker på visarna? Tror det är skugga bara. Annars såg den väl bra ut?
Kollar alltså begagnat, hittade en från 2015 som såg mycket fin ut. De på CH24 ligger på ca 67-68k men då är de från 2008. Kanske slår till på denna, vill bara testa om diamanter är något för mig så är ju en fördel om jag har lätt att sälja den senare om jag skulle vilja
Bra start, men om jag var du skulle jag testa att få ner priset en aning till. Ett listpris på 37900 SEK innebär ca 13% rabatt med det pris du fått ovan, jag tycker kanske rabatten minst borde hamna någonstans mellan 15-20%. Fina beggade ex här på forumet verkar ligga runt 20-25k.Hej,
kanske är detta rätt tråd för frågan. Har förhandlat ner mig i pris på en ny Seamaster 212.30.41.20.01.003 (den föregående versionen utan vågor) till 33 000 kr av en handlare i Stockholm. Är detta ett vettigt pris att betala i butik eller bör man försöka komma ner ytterligare i pris? Då det är första gången jag köper en klocka av dyrare kaliber vill jag mest dubbelkolla så jag inte gör bort mig totalt.
Tack på förhand
Bra start, men om jag var du skulle jag testa att få ner priset en aning till. Ett listpris på 37900 SEK innebär ca 13% rabatt med det pris du fått ovan, jag tycker kanske rabatten minst borde hamna någonstans mellan 15-20%. Fina beggade ex här på forumet verkar ligga runt 20-25k.
Det är såpass alltså?, hur blir det om man använder den i 1 år ca?10k vinst om du lägger ut direkt på blocket.
Minus 10k caDet är såpass alltså?, hur blir det om man använder den i 1 år ca?
Såpass illa? På blcoket ligger de för högre ju?Minus 10k ca
Osålda jaSåpass illa? På blcoket ligger de för högre ju?
Såpass illa? På blcoket ligger de för högre ju?
Frågan är om man kan motivera att vara en grym rolexkille i 1 år, eller om det "kostar" för mkt å det således är bättre att sälja direkt.Köp inte klockan om du ska spekulera ev. vinst. Räkna med att du får mindre om ett år. Vi vet knappast hur marknaden ser ut om ett år.
Kan du fixa lite fler och bättre bilder?Hejsan
Har en Coke i nyskick med jubilee länk. Box, cert.
Vad är rimligt att tro den är värd?
Från vilket år? Servicehistorik?Hejsan
Har en Coke i nyskick med jubilee länk. Box, cert.
Vad är rimligt att tro den är värd?
Från vilket år? Servicehistorik?
Två frågor och ett svar. Kanon!
Kan du fixa lite fler och bättre bilder?
Vet inget om serviceTvå frågor och ett svar. Kanon!
Hur är det illa?Såpass illa? På blcoket ligger de för högre ju?
120"Vad är ett rimligt pris på en Rolex GMT 16700 med en swiss - t <28 tavla. E-serie (1990/91) fullset?