Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bilder.Hej på er.
Ville bara ta er på pulsen lite. Är 47000kr för en 16234 datejust från 1993 med jubilee utan stretch och nyservad men utan papper men med original box ocker eller ett ok pris?
Känns dyrt. Inte över 40 tycker jag.Hej på er.
Ville bara ta er på pulsen lite. Är 47000kr för en 16234 datejust från 1993 med jubilee utan stretch och nyservad men utan papper men med original box ocker eller ett ok pris?
Tackar och tycker också att det känns lite väl mycketKänns dyrt. Inte över 40 tycker jag.
Cirka 5500kr för tavla inklusive byte hos ADKanske fel tråd men jag försöker ändå.
Vad kostar det att byta tavla i en 116234?
En "vanlig" för modellen passande "stickdial" är det som ev ska i den klockan om jag förstod rätt. (36mm)
Finns det billigare alternativ (som inte kraschar garantin) än att lämna intill AD för köp och byte av tavla?
Tex köpa en beg tavla å få den isatt el liknande, eller är det bara små skillnader det handlar om?
Mvh
Ok tack och sorry för OT.Cirka 5500kr för tavla inklusive byte hos AD
Över dagen om de har tavla/visare inne, de AD som har urmakare på plats.Ok tack och sorry för OT.
Vet du hur lång tid detta tar? Går det på en timme eller måste den skickas bort en månad? Endast byte av tavla + visare.
Mvh.
Men det är ju vad vem som helst kan pruta i affären alt köpa för på t ex Uret.Sålt flertalet nya breitling och de har snarare legat runt 80% när de är under året
What? Ska du nu sälja denna skönhet? Den satt ju som en smäck.Funderar på att låta denna kanske gå vidare. Vad skulle ett rimligt pris vara?
Såld 06
Fullset
Servad -18 (KM Globen)
Tackar!What? Ska du nu sälja denna skönhet? Den satt ju som en smäck.
Tack så mycket!Över dagen om de har tavla/visare inne, de AD som har urmakare på plats.
Vad är rimligt pris för en Breitling Bentley med trasigt urverk, ej originalband och allmänt misshandlad?
Vad är rimligt pris för en Breitling Bentley med trasigt urverk, ej originalband och allmänt misshandlad?
Klart den har ett värde, men utan bilder och mer info så är det som att fråga: vad kostar en trasig cykel...Skrotvärde
Klart den har ett värde, men utan bilder och mer info så är det som att fråga: vad kostar en trasig cykel...
Inget sådant vad jag vet. Dock har en urmakare bekräftat äktheten.Finns box, papper, cert osv. Som styrker äkthet mm.?
Skulle börja med en offert på vad det kostar att byta urverk och dra av det från ett lågt räknat marknadsvärde, eftersom den kommer vara värd mindre än en med originalverk.Inget sådant vad jag vet. Dock har en urmakare bekräftat äktheten.
”En urmakare”? Vem då? Gravyren ser katastrof ut och den har ingen kronometermärkning.Inget sådant vad jag vet. Dock har en urmakare bekräftat äktheten.
Helt rätt, jag har redan backat från den affären.”En urmakare”? Vem då? Gravyren ser katastrof ut och den har ingen kronometermärkning.
”En urmakare”? Vem då? Gravyren ser katastrof ut och den har ingen kronometermärkning.