Alright, är det synbart vid en direkt jämförelse med en 116610LN?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alright, är det synbart vid en direkt jämförelse med en 116610LN?
Ah, tack! Hade kunnat googla själv men jag visste inte att det var så tydlig skillnad.
Skulle säga att det är ett bra pris. Samtliga modeller med datumram är eftersökta även om grå kanske inte är den mest eftertraktade modellen.
Kör!
Det är ett bra pris för en NOS, sålde en likadan utan tillbehör och några år på nacken för 25k nyligen!
Storlek? Länk eller gummi?Rimligt pris för en beggat svart Oris Aquis (nya modellen)?
43, länkStorlek? Länk eller gummi?
Hur mycket för en 16600 från 2004? Fullset.
Mvh
Tackar!Alltid svårt att ge ett exakt pris utan bilder! Skicket avgör en hel del så att säga! Men grovt uppskattat från 70-72k och uppåt, men räkna norr om 72k .
Är du intresserad av den är det synd du inte köpte den när den låg ute på KS för tre veckor sedan 13.000kr billigare. Kolla ändlänken kl 12 så ser du att det är samma klocka.Tycker ni denna ligger ok i pris?
http://gripenbro.se/artiklar/watches/rolex-62.html
Skulle säga 20k.Vad är en tudor bb36 på länk uttagen i mars och sparsamt använd samt fullset värd idag?
Tackar på förhand
Ca 110k typ? Kanske 105 med tanke på dingen.Fullset 116600 från 2015. Använt skick, liten ding på nedre högra bandhornet. Prisbild?
Ca 110k typ? Kanske 105 med tanke på dingen.
Grön tag eller röd? Om den har grön tag så har den ju garanti till 2020 men om det är en röd så har garantin gått ut. Det gör nog också några tusenlappar hit eller dit kanske.
Någon som vet varför datumet har vit bakgrund och svart siffra och vad som skiljer mot de med svart bakgrund och vit text?https://klocksnack.se/threads/omega-seamaster-2264-50-00.87940/
Såldes en ganska nyligen.
Någon har bytt datumskiva (?) vill ganska bestämt hävda att alla 2254/2264 såldes nya med vit siffra på svart bakgrund.Någon som vet varför datumet har vit bakgrund och svart siffra och vad som skiljer mot de med svart bakgrund och vit text?
Kermit är den svåraste "subben" vad gäller äkthet. Har själv konverterat två vanliga subs hos Nymans runt 2003-04 till Kermits samt köpt en äkta LV beg runt 2013utan LV i cert men fått bekräftat vi AD att den är levererad som LV. Som tidigare nämts skulle aldrig köpa utan LV print i cert och då helst en MK1Enligt mig, nej. Inte utan cert
Runt 3500 kanske? Om man tittar på de senaste försäljningarna på K&S här så verkar nyare ex i bättre skick säljas från 4000 och uppåt.Har fått erbjudandet att köpa en Seiko Sarb033 i 8/10 skick från 2016. Vad bör jag ge för den?
Har sett de gå mellan 1300-2000 på KS och Tradera. Om du frågar mig vad jag skulle lägga så skulle den siffran nog ligga på 1700.Hur mycket ska man betala för en Seiko SKX013k2?
Om den är nästan ny?
Räkna med en tusenlapp mindre än vad du betalat för.En Longines Hydroconquest 3.742.4.56.6 med box och alla dokument/tillbehör. Hämtades och användes för första gången för lite drygt en månad sen, inga skador eller repor. Cirkapris?
6-7 papp möjligen.
Räkna med en tusenlapp mindre än vad du betalat för.