• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DonPapa

Breitling
Vad hade man kunnat tänka sig att lägga på en Omega seamaster 300M mid-size ref: 2551.00.00 full set med helt ok skick?
 

Plomeros

Omega
Hej alla kära! Jag vill sälja min klocka snarast och behöver nu mina vänner här Innes hjälp med vad jag ska begära för den, vill självklart inte sälja den för mindre än värdet!

omega constellation pie-pan 18k guld, med originalband i 18k guld.

Vad är den värd? Vad ska jag begära vid försäljning? Vore oerhört tacksam för någon som kunde ge mig bra svar så jag kan börja annonsera efter köpare!

FLER BILDER FINNS PÅ www.instagram.com/goldenpiepan

TUSEN TACK PÅ FÖRHAND IGEN!:heart:
:omega::omega::omega:
PNG-bild.png
 

Ukjent

Rolex
2-Faktor
Beg Rolex Submariner Date -17 med inte alls för mycket hairlines?

90-95 får du nog räkna med. Kanskje mer om du vill ha tag på en snabbt.
Har kollat efter både date og nodate siste 2 månaderna. Hittade ingen nodate for under 80 og alla vill ha 95+ for sin date även om dom var från 2014-2016.
 

Guldfågel

Breitling
IWC Mark XII (osäker på år), ingen box/papper.

Han begärde €3950. Låter mkt imo.
 

Bilagor

  • 03E047DE-421E-4D82-867B-90A799D33CE9.jpeg
    03E047DE-421E-4D82-867B-90A799D33CE9.jpeg
    129.6 KB · Visningar: 3

notorious

Breitling
BA50217B-019F-4B3C-8D4C-8DD3A8650A23.jpeg


Hej! Skulle behöva hjälp med att få denna AP Royal Oak Offshore Elephant 26470st, årsmodell 16 värderad..har inga bilder på klockan då den är i bankfack och jag har en ny mobil..vad kan man få för denna idag? :)
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
BA50217B-019F-4B3C-8D4C-8DD3A8650A23.jpeg


Hej! Skulle behöva hjälp med att få denna AP Royal Oak Offshore Elephant 26470st, årsmodell 16 värderad..har inga bilder på klockan då den är i bankfack och jag har en ny mobil..vad kan man få för denna idag? :)


Ett inlägg räcker mr! ;)

Hur ser det ut med tillbehör och servicehistorik? Två faktorer som spelar in i högsta grad.
 

Weberg

Audemars
Det har sålts tavlor till femsiffriga DJ för 1500-2000 kr senaste året. Tavlan är ju fin i färgen, men skadorna gör den mindre attraktiv för åtminstone mig. Tror inte datumhjul och visare har ett stort mervärde. 1000-1500 kr kanske?
Tack för input! Inte så dumt tänkt, runt 2 tkr fick jag på annat håll. Sen ska det ju prutas på det förstås... :)
 

johnsigans

Breitling
upload_2019-7-14_20-57-27.png


Hvad skulle vara riktig pris på en Tudor Prince Date Hydronaut 89190 i bra skick?
 

Bilagor

  • tudor hydro.JPG
    tudor hydro.JPG
    143.9 KB · Visningar: 2
  • tudor hydro.JPG
    tudor hydro.JPG
    143.9 KB · Visningar: 1
  • tudor hydro.PNG
    tudor hydro.PNG
    324 KB · Visningar: 4

Weberg

Audemars
Som du skriver i annonsen så täcks skadan av visarna och då är det kanske ingen biggie. Vad har du bytt till för tavla? Minns att du la ut fina bilder på din DJ med denna tavla.
En dubblett faktiskt, har haft länge men inte velat sälja – "kan ju vara bra att ha..." Men nu måste jag verkligen rensa. Däremot kan min 16220 behöva flytta på sig pga annat inköp, men det tar emot rejält så är lite villrådig just nu...
 

TLåbbman

Omega
Vad är en länk (alltså EN enstaka länk, som man får över om man inte har sin länk på allra längsta) värd? Går den att sälja? Har en till oysterlänk från en 2013 rolex BLNR.
 

Maxis554

Omega
Pledge Member
2-Faktor
Hej gänget
En snabb fråga på en dålig uppkoppling från Bali. Vad ligger en ny Omega planet ocean på hemma i Svedala, kom ju på möjligheten till tax free (inklusive alla lagar och regler med det) om det ev skulle löna sig. Tacksam för svar
 

Bilagor

  • IMG_20190715_184041.jpg
    IMG_20190715_184041.jpg
    128.5 KB · Visningar: 3
Topp