45 000-50 000 låter rimligt.Vad bör man ge för en explorer 114270 fullset i bra skick?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
45 000-50 000 låter rimligt.Vad bör man ge för en explorer 114270 fullset i bra skick?
Bra debut du gör. Jobba på.
85-90k kanske?Beg Rolex Submariner Date -17 med inte alls för mycket hairlines?
Beg Rolex Submariner Date -17 med inte alls för mycket hairlines?
Hej! Skulle behöva hjälp med att få denna AP Royal Oak Offshore Elephant 26470st, årsmodell 16 värderad..har inga bilder på klockan då den är i bankfack och jag har en ny mobil..vad kan man få för denna idag?
Hej! Skulle behöva hjälp med att få denna AP Royal Oak Offshore Elephant 26470st, årsmodell 16 värderad..har inga bilder på klockan då den är i bankfack och jag har en ny mobil..vad kan man få för denna idag?
Det har sålts tavlor till femsiffriga DJ för 1500-2000 kr senaste året. Tavlan är ju fin i färgen, men skadorna gör den mindre attraktiv för åtminstone mig. Tror inte datumhjul och visare har ett stort mervärde. 1000-1500 kr kanske?Hur ska detta kit värderas? Helt ok bruksskick och komplett.
Tack för input! Inte så dumt tänkt, runt 2 tkr fick jag på annat håll. Sen ska det ju prutas på det förstås...Det har sålts tavlor till femsiffriga DJ för 1500-2000 kr senaste året. Tavlan är ju fin i färgen, men skadorna gör den mindre attraktiv för åtminstone mig. Tror inte datumhjul och visare har ett stort mervärde. 1000-1500 kr kanske?
Rimligt pris för detta exemplar? Det är en 3590.50 som är fullset.
Bifogat ligger länk till annons:
https://www.hqmilton.com/timepieces...dmaster-professional-3590.50-with-papers-A110
Medveten om att moms o tull kmr tillkomma och göra att den drar iväg. Men tar gärna er input på exemplaret. Tkr imo att skick verkar riktigt bra.
Tack på förhand!
Ursäkta, blev något helt galet där..alla tillbehör till och inte servad tidigare vad tycker du den är värd?Ett inlägg räcker mr!
Hur ser det ut med tillbehör och servicehistorik? Två faktorer som spelar in i högsta grad.
Tack för svarSkulle säga 165-170k till slutkund
Som du skriver i annonsen så täcks skadan av visarna och då är det kanske ingen biggie. Vad har du bytt till för tavla? Minns att du la ut fina bilder på din DJ med denna tavla.Tack för input! Inte så dumt tänkt, runt 2 tkr fick jag på annat håll. Sen ska det ju prutas på det förstås...
En dubblett faktiskt, har haft länge men inte velat sälja – "kan ju vara bra att ha..." Men nu måste jag verkligen rensa. Däremot kan min 16220 behöva flytta på sig pga annat inköp, men det tar emot rejält så är lite villrådig just nu...Som du skriver i annonsen så täcks skadan av visarna och då är det kanske ingen biggie. Vad har du bytt till för tavla? Minns att du la ut fina bilder på din DJ med denna tavla.
500kr typVad är en länk (alltså EN enstaka länk, som man får över om man inte har sin länk på allra längsta) värd? Går den att sälja? Har en till oysterlänk från en 2013 rolex BLNR.