Milanoo
Basic
Kollar man blocket så ligger dem ju på 100+Vad skulle ni säga om en Rolex sub date uttagen hos AD, fullset samt i väldigt gott skick?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kollar man blocket så ligger dem ju på 100+Vad skulle ni säga om en Rolex sub date uttagen hos AD, fullset samt i väldigt gott skick?
...för en moddad Rolex-tavla som denna?
https://klocksnack.se/threads/mickey-mouse-tavla-till-rolex-daytona.115506/
Är det en äkta Rolex tavla från början som man målat om?
Ingen aning. Förutsätter det...? @Charles_ ?
@Charles_ fick vi inger svar på detta?Förstår inte varför en modifierad tavla skulle kosta mer än en en originaltavla dock. Texten ser dessutom inte så bra ut samt centreringen på Rolex kronan.
Såldes en vit för 4,5k:
https://klocksnack.se/threads/rolex-daytona-tavla-vit-nytt-pris-4500.84971/
Men det är en äkta Rolex tavla från början som blivit dåligt modifierad?Jag har köpt den som en modifierad Daytona-tavla och säljer den som det. Är det något som är oklart i annonsen? Gillar du inte priset så får du självklart lägga ett bud
Ja, om den är äkta. Är det en rolextavla?Jag har köpt den som en modifierad Daytona-tavla och säljer den som det. Är det något som är oklart i annonsen? Gillar du inte priset så får du självklart lägga ett bud
Precis. Som är ommålad/modifierad.Ja, om den är äkta. Är det en rolextavla?
Då var det uträtt.Precis. Som är ommålad/modifierad.
Ingen?Hej,
Har en 16014 från 78/79 med jubileelänk. Klockan är fulset. Finns naturligtvis spår av användning, klockan är ju 40 år gammal Tjock boett och utan djupa märken eller repor. När jag köpte den var den nyruckad och med amplitud ca 250. Bör väl kanske ändå räkna in en service då servicehistoriken är okänd för mig.
Jag funderar på att sälja, vad vore ett rimligt pris?
Jag har svårt att värdera fullset så högt. Vissa ger ju en klar premium för det. Svårt utan bilder också. Vad har den för tavla? Amplitud 250 är väl ganska lågt? Runt 38-40 kanske?
Jag har svårt att värdera fullset så högt. Vissa ger ju en klar premium för det. Svårt utan bilder också. Vad har den för tavla? Amplitud 250 är väl ganska lågt? Runt 38-40 kanske?
Nedpolerat? Det är ju knappt något bandhorn kvar.
Jag fick 42’ för min när jag sålde fullset utan gummi. Den var dock lite småsliten...Hej!
Är på jakt efter en iwc 323909. Den limiterade versionen av ingeniuer. Frågan är vadå som är rimligt pris för en sådan i fint skick idag?
Saftigt, om den är helt orörd skulle jag säga 44-45 kanske är rimligareRolex Explorer (14270) från tidigt 2000-tal för 48k. Väldigt fint skick men ingen box eller papper. Rimligt pris?
Tack för input! Min första känsla var också att det var lite dyrt, såg att det gick en här på KS i höstas för strax under 35 utan papper. Grämer mig över att jag inte slog till då...Saftigt, om den är helt orörd skulle jag säga 44-45 kanske är rimligare
Vilken serie? Scrambled?Rimligt pris för nedan 116509 med box o cert?
Vilken serie? Scrambled?
Z-serie i bra skick med tight länk verkar det som.
215-220 om samtliga bitar finns
Så mkt ändå?