Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skick, bilder?116613lb 2019 fullset?
helt nySkick, bilder?
Ser fin ut. Jag tror runt den lägre delen i intervallet. Ca 13.Jag är nyfiken på att höra vad KS tror om min Omega.
År 2006.
Ref 25173000.
Kaliber 1538.
Servad hos AD 2014.
Polerad och nytt batteri hos AD i januari 2019.
Fullset.
Vissa märken i boetten.
Chrono24 har annonser som varierar mellan ca 13k-18k där flera har årtal okänt. Är det ett rimligt prisintervall vid begagnatförsäljning?
Tack!
Ovärderlig...Rimligt pris för en reklamklocka från 90-talet? Strukturerad tavla. Sällsynt. Stålboett. Near mint.
Helt riktigt. Ville bara skryta liteOvärderlig...
Bumpsr den här lillenVad anser ni en opolerad 16710 från 2000 med sel & lugghål på oysterlänk är värd? P-serie. Har tre insert (ett modernt serviceinsert i pepsi) varav 2 korrekta serifinsert, ett coke och ett något solblekt pepsi. Länken är tight och fin.
(Lägger till lite bilder, för att det är kul)
Ligger ju en fin osåld på öppna med b&p för 94 dock bytta visare som legat längeBumpsr den här lillen
Denna då?Vad kan denna vara värd. Fortis stratoliner.
Du vill värdera en helt ny klocka alltså?Jag är jättesugen på Omega Seamaster Diver 2019 med blå urtavla sedan jag provade den på Rydbergs ur i Helsingborg.: https://www.omegawatches.com/watch-...axial-master-chronometer-42-mm-21030422003001
Fick ett pris på 46.000kr men ser att den finns på MyWatch för 38.736kr.
Vad tror ni?
Ja eller en likadan begagnad (2019). Frågan jag har är om ni tror jag kan gå in i en fysisk affär och få den för under 40?Du vill värdera en helt ny klocka alltså?
Försök?Ja eller en likadan begagnad (2019). Frågan jag har är om ni tror jag kan gå in i en fysisk affär och få den för under 40?
Tack så mycket!Försök?
- 20% rabatt går nog att få på en Omega, men naturligtvis inte överallt.Ja eller en likadan begagnad (2019). Frågan jag har är om ni tror jag kan gå in i en fysisk affär och få den för under 40?
Tack för ett bra svar. Då kommer man ner i runt 41. Jag måste inte ha en ny heller, men ser inga begagnade ute just nu.- 20% rabatt går nog att få på en Omega, men naturligtvis inte överallt.
Går att köpa sprillans för under 40 av gråhandlare.Tack för ett bra svar. Då kommer man ner i runt 41. Jag måste inte ha en ny heller, men ser inga begagnade ute just nu.
Den som mywatch selger er den gamle modellen og det er stor skillnad på dom så pass på så du inte kjöper fel modell av misstag.Du vill värdera en helt ny klocka alltså?
Du fick ett pris på 46k, kan räkna med ca 20% rabatt och konstaterar att du då kommer ner till 41?Tack för ett bra svar. Då kommer man ner i runt 41. Jag måste inte ha en ny heller, men ser inga begagnade ute just nu.
Listpriset och det som står i skyltfönstret är 51.300 kr. Så jag räknade på detDu fick ett pris på 46k, kan räkna med ca 20% rabatt och konstaterar att du då kommer ner till 41?
Håller med Fixxxer, efter Omegas prishöjningar & sållande av Ads hade jag heller inte räknat med det..Jag skulle absolut inte räkna med 20% på Omega nu för tiden
Varför klipper du inte den hos Mywatch på direkten?Listpriset och det som står i skyltfönstret är 51.300 kr. Så jag räknade på det
Det er den gamle modellen så 38k er jo ikke direkte et bra pris og var vel tur at han ikke gjorde det.Varför klipper du inte den hos Mywatch på direkten?
?Det er den gamle modellen så 38k er jo ikke direkte et bra pris og var vel tur at han ikke gjorde det.
Missade den helt. Hittade bare den gamla modellen som ligger ute for samma pris.
Det skulle jag ha gjort med facit hand, för nu har dom höjt priset med nästan 10 tusen... Men detta är den första större klockaffären för mig så ville inte göra något förhastat heller.Varför klipper du inte den hos Mywatch på direkten?