• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HSK

Patek
2-Faktor
Du vet att alla uppgifter om styrelser etc är offentliga va?
Ja, men det säger ingenting om vad personen äger. Kan man koppla ihop personen med en forumprofil där man postar bilder från sin personliga samling och visar upp att man har både det ena och det andra kan jag förstå att vissa tycker att det är lite känsligt även om jag håller med dig i sak. Nu fick vi ju dessutom reda på att det rörde sig om Royal Watches så vi slipper ligga sömnlösa om nätterna. ;)

P.S. Man kan f.ö. ha en koppling till företagen i fråga även om man inte sitter i styrelsen, t.ex. som anställd.
 
Senast ändrad:

RobVintage

Panerai
Ja, men det säger ingenting om vad personen äger. Kan man koppla ihop personen med en forumprofil där man postar bilder från sin personliga samling och visar upp att man har både det ena och det andra kan jag förstå att vissa tycker att det är lite känsligt även om jag håller med dig i sak. Nu fick vi ju dessutom reda på att det rörde sig om Royal Watches så vi slipper ligga sömnlösa om nätterna. ;)

P.S. Man kan f.ö. ha en koppling till företagen i fråga även om man inte sitter i styrelsen, t.ex. som anställd.
Släpp det bara.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Jag försökte bara att vara behjälplig och förtydliga resonemanget då du sa att du inte förstod kopplingen, absolut inget illa menat eller ett försök att knäppa någon på näsan även om det verkar ha uppfattats så. :)

Men det är ganska OT så du har rätt, vi släpper det då det verkar vara utrett och vi dessutom fått svar på vilket företag Bas har kopplingar till (vilket jag också faktiskt har varit nyfiken på så tack @Bas).
 

EmilSve

Cartier
Vad tycker folket en Maurice Lacroix Pontos S är värd. Köpt ny i mitten av 2017 och med länk. Funderar på att köpa men till rimligt pris.
1901458_04_full.jpg

PT6008-SS002-330.jpg
 

Moonphase

Omega
2-Faktor
Vad är priset för en Omega planet ocean XL, referens 22005000, caliber 2500 från 2007. Klockan är servad och polerad för någon månad sen till ett värde av 7000:-
 

PabbaSparxx

Breitling
Är folk intresserade av att köpa vintage omega geneve-klockarmband i 18k guld, 18mm?
Vad tror ni? Bättre att ev sälja för guldvärdet?
Känns inte så attraktivt.
 
Topp