RobVintage
Silver
Förstår inte ditt resonemang så vi släpper det bara.precis...det är därför man kanske inte vill outa var man jobbar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstår inte ditt resonemang så vi släpper det bara.precis...det är därför man kanske inte vill outa var man jobbar!
Ja, men det säger ingenting om vad personen äger. Kan man koppla ihop personen med en forumprofil där man postar bilder från sin personliga samling och visar upp att man har både det ena och det andra kan jag förstå att vissa tycker att det är lite känsligt även om jag håller med dig i sak. Nu fick vi ju dessutom reda på att det rörde sig om Royal Watches så vi slipper ligga sömnlösa om nätterna.Du vet att alla uppgifter om styrelser etc är offentliga va?
Släpp det bara.Ja, men det säger ingenting om vad personen äger. Kan man koppla ihop personen med en forumprofil där man postar bilder från sin personliga samling och visar upp att man har både det ena och det andra kan jag förstå att vissa tycker att det är lite känsligt även om jag håller med dig i sak. Nu fick vi ju dessutom reda på att det rörde sig om Royal Watches så vi slipper ligga sömnlösa om nätterna.
P.S. Man kan f.ö. ha en koppling till företagen i fråga även om man inte sitter i styrelsen, t.ex. som anställd.
Jag försökte bara att vara behjälplig och förtydliga resonemanget då du sa att du inte förstod kopplingen, absolut inget illa menat eller ett försök att knäppa någon på näsan även om det verkar ha uppfattats så.Släpp det bara.
Det är nya Rolex.Timex q reissue, säljs flera för 2600+ men listpris är 170$ vad missar jag?
Hype och begränsad tillgång.Timex q reissue, säljs flera för 2600+ men listpris är 170$ vad missar jag?
Åh, men verkade gå bra att beställa, oavsett hur det ligger till så är det inte kopplat till att det var olika modeller vilket jag började misstänkaHype och begränsad tillgång.
Absolut, det går fint att beställa när dom finns tillgängliga.Åh, men verkade gå bra att beställa, oavsett hur det ligger till så är det inte kopplat till att det var olika modeller vilket jag började misstänka
Många som råkar vilja sälja också.Timex q reissue, säljs flera för 2600+ men listpris är 170$ vad missar jag?
Många som råkar vilja köpa ocksåMånga som råkar vilja sälja också.
Du har ju fått prisbumpa din?Många som råkar vilja köpa också
Korrekt. För högt pris, då brukar man prisbumpa mig veterligen?Du har ju fått prisbumpa din?
Vilket styrker min idé om att folk är lite giriga, som i de flesta fall där det går att tjäna nån krona.Korrekt. För högt pris, då brukar man prisbumpa mig veterligen?
Hör av dig om du vill köpa den till list, girig som jag ärVilket styrker min idé om att folk är lite giriga, som i de flesta fall där det går att tjäna nån krona.
Avvaktar tills det är lite dyrare tror jagHör av dig om du vill köpa den till list, girig som jag är
Misstänkte detAvvaktar tills det är lite dyrare tror jag
Kan man tjäna lite extra så ska man annars är man bra dum.Vilket styrker min idé om att folk är lite giriga, som i de flesta fall där det går att tjäna nån krona.
Bättre var det när intresset för klockor var prio.Kan man tjäna lite extra så ska man annars är man bra dum.
Jag håller med dug fullt ut men när alla krämar ut max måste man tyvärr göra detsamma.Bättre var det när intresset för klockor var prio.
Vad tycker folket en Maurice Lacroix Pontos S är värd. Köpt ny i mitten av 2017 och med länk. Funderar på att köpa men till rimligt pris.
Tack och håller medca 14-15.000 kr skulle jag säga.
Var inte meningen att dra igång dålig stämning, förstod inte prissättningen och var nyfiken.Bättre var det när intresset för klockor var prio.
Är folk intresserade av att köpa vintage omega geneve-klockarmband i 18k guld, 18mm?
Vad tror ni? Bättre att ev sälja för guldvärdet?
Känns inte så attraktivt.
Tack för svar. Misstänkte nästan detJag skulle säga guldvärde. Tror det blir svårt att komma upp i guldvärdet vid en försäljning av en vintage länk.