Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om Det är originallänk till Omega Genevé så skulle jag säga att du borde få lite mer än guldvärdet.Är folk intresserade av att köpa vintage omega geneve-klockarmband i 18k guld, 18mm?
Vad tror ni? Bättre att ev sälja för guldvärdet?
Känns inte så attraktivt.
Har du någon bild på länken, både länk och lås?Är folk intresserade av att köpa vintage omega geneve-klockarmband i 18k guld, 18mm?
Vad tror ni? Bättre att ev sälja för guldvärdet?
Känns inte så attraktivt.
Absolut. Jag skall posta en bild när jag kommer hem. Den är inte original, utan kom på en ”50 år i tjänst-gåva” någon gång på 70-talet.Har du någon bild på länken, både länk och lås?
Klart det är roligare att den sparas, men iom att det är en eftermarknadslänk så skulle jag inte ha allt för dåligt samvete ifall du väljer att smälta. Dock så kanske den kan vara kul att spara för affektionsvärdet?Absolut. Jag skall posta en bild när jag kommer hem. Den är inte original, utan kom på en ”50 år i tjänst-gåva” någon gång på 70-talet.
Och jag håller helt med om att det är roligare att inte smälta ner den. Vill egentligen inte göra mig av med den. Utan funderade bara på if den skulle vara mer värd som länk än som guld. Den är dessutom ganska repig då morfar körde helguld som beater på varvet.
Nyförvärv stod det i tråden som försvann, du har fått den antar jag eftersom annars hade du vetat priset du betalat.Försöker få ett cirka värde på min certina DS jag vet inte hur Jag har referans nr 260 7195 44
Begagnat ligger dom nog på ca 500 kr +/- några hundralappar. Bra klockor men inget samlarvärde. Jämför här vad liknande gått för;Försöker få ett cirka värde på min certina DS jag vet inte hur Jag har referans nr 260 7195 44
Absolut, bra klocka som kommer att fungera länge. Sedan kanske du inte får tillbaka pengarna vid en försäljning men det blir ju ingen större förlustaffär i slutänden.Köpte den på tradera en 1000kr tyckte den var värd det
Gissar vilt på mitten av 00-talet.Vilket år kan den kommaifrån tror ni
Tycker också det är svårt, framförallt utan bilderRolex 16613 -96. Inga tillbehör förutom servicecert ifrån Rolex. Servad för nästan 20 000kr för ett par månader sedan. Tycker det är svårt att värdera den. Tar tacksamt emot er hjälp.
Det såldes en liknande på Kaplans igår. Kolla avslutade auktioner. Kring 13.000 kr kan väl vara rimligt.Vad är ett rimligt pris för en Omega Speedmaster Date -95?
Ref 1750043
Här kommer bilder. @Criss CrossTycker också det är svårt, framförallt utan bilder
Svårt att se utan närbilder men det ser inte ut att vara något major med den. Däremot ser det ut som att den är ganska hårt polerad?Här kommer bilder. @Criss Cross
@Aurum eller någon annan Cartier kunnig som har nån uppfattning om denna?Bekants bekant undrar värde på denna:
Enligt uppgift 40mm diameter, regelbundet servad, b&p finns.
Tacksam för input.
Typ 24k enligt tidigare sålda. Jag sökte bara i köp&sälj.Omega smp-c 2018 i fint skick. Fullset, vad betalar man för dom? Börjar bli sugen..
Hej! Är på intet sätt expert på dessa klockor. Kanske runt 75.000?Här kommer bilder. @Criss Cross