Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har varit uppe här tidigare.
Njae...Det här kvitto jag har köpt från sefina svensk pantbelåning betalde lånat pengar och ränta och till pengar till denna person som har lånat från sefina pantbelåning !
Lurt. Don’t touch.
Fått lite osunda tankar på att kanske låta denna trevlig Seiko Zimbe SRPA19K gå.
Kollat runt lite på bukten, c24 och här men prisbilden spretar en hel del.
Fullset, lite deskdive märken och är första ägaren.
Vad snurrar dom på?
Japp såg din annons från -18. Tackar för infon.Finns mycket önskepriser på den där. Sålde min för straxt under 10kkr slutet på 2018 (du kan se min annons på K&S här på forumet), tog ett tag att sälja. Hittar du rätt köpare så kanske 10-12?
Japp såg din annons från -18. Tackar för infon.
Får se var det slutar.
Båda tankarna har slagit mig faktiskt.Enligt mig borde den gått för mer. Det är en ovanlig klocka och modell, väldigt limiterad. Det gäller bara att hitta rätt köpare. Jag skulle nog rekommendera Chrono24 som säljkanal. Visst det kostar en slant att annonsera där men jag tror man kan få igen det på den klockan. I annat fall så spara den för framtiden, för den där bör bara öka.
Anyone? Anyone? Bueller?Bekants bekant undrar värde på denna:
Enligt uppgift 40mm diameter, regelbundet servad, b&p finns.
Tacksam för input.
31-33 skulle jag säga med tänke på vad dom gått för här.Vad är rimligt pris för BB58 på länk utanför AD?
Och hos AD?31-33 skulle jag säga med tänke på vad dom gått för här.
Listpris.Och hos AD?
Kul kombo, vet du något vad den tillverkades till/för?Ovanlig Volvo Luminox med Navy Seal box. Något värde att tala om?
Kul kombo, vet du något vad den tillverkades till/för?
Kanske fråga i luminoxtråden.
https://klocksnack.se/threads/officiella-luminoxtråden.35425/
Ny 2014? Ser den inte lite äldre ut? Och slutade inte Omega tillverka den i quartz i mitten av 00-talet? Och utseende med vågtavla och vridring i aluminium slutade dem med 2011 till förmån för den keramiska.
Vad tror ni man får för denna? Köpt ny av mig 2014 och full set. Omega Seamaster 300 Quartz 41 mm
Tacksam för ert råd.
Hej! Jag köpte en blå Rolex Oyster Perpetual 39mm på Rob Engström i september men vill byta både färg och storlek, till en grön 34mm.
Nypris 55 700.
Vad är den värd i dag, två månader senare? Knappt använd efter första veckan pga kändes inte rätt och den är därför i fint skick.
Är det smartast att gå till Nymans och försöka få till en bytesaffär? Eller sälja den nån annanstas (här, kanske?). Har så klart kvar box och papper. Kör RobE också bytesgrejen förresten?
Vad tror ni om följande 9050/0 ok skick? Verkar se något på ena bilden men borta på andra, märke vid kl 7.
Vad kan en sådan betinga? Är den äkta? Inga papper eller box finns och säljs från Turkiet