Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bumpar min fråga och hoppas nån kan ge en hint!Hej kamrater!
Jag har en finfin Seiko SKX781K1 ska "Orange Monster Gen 1" i gott skick. Tyvärr är box och papper bortslarvade av mig sedan nåt år tillbaka så enbart klockan. Vad kan vara aktuellt prismässigt tror ni?
Tack på förhand!
Mvh JB
Komplett?vad är ett rimligt pris för en 16570 G-serie NOS
tack på förhand
ja komplettKomplett?
Den borde ju ha 3186 verk, de har dragit
Får man lov att fråga om det är tänkt som investering eller för att bära?ja komplett
Får man lov att fråga om det är tänkt som investering eller för att bära?
Att köpa en NOS som man betalar en ganska hög premie för, kan det vara lite synd på pengatappet du får räkna med om den ska användas.
Finns väl fina kompletta ex för kanske runt 55-70 beroende på skick.
Vågar mig knappt på en värdering av en NOS, men har ju sett priser från 80-150...ganska spretigt.
Har en Rolex Sub 14060M -03 som jag funderar på att sälja, alternativt byta. Klockan saknar box och papper, samt har en fyrradig servicetavla istället för den ursprungliga tvåradiga tavlan. Skicket är dock i övrigt bra. Vad kan vara ett rimligt försäljningspris?
Varför har en så pass ny klocka en servicetavla? Vattenskada?Har en Rolex Sub 14060M -03 som jag funderar på att sälja, alternativt byta. Klockan saknar box och papper, samt har en fyrradig servicetavla istället för den ursprungliga tvåradiga tavlan. Skicket är dock i övrigt bra. Vad kan vara ett rimligt försäljningspris?
Varför har en så pass ny klocka en servicetavla? Vattenskada?
Vad är rimlig pris för en Rolex 16613 serie f från 2005 med alla papper och låda.
Sub no-date. Vad är rimligt pris att ge för en 2019 fullset? Över list givetvis men hur mycket över list.
Ok. Tack. Då borde jag vara nöjd som betalade 75.Da ar nog 80K minimum (om klockan ar i fint bruksskick) Gar val begara 100K och pruta lite
Tror runt 65. Såldes precis en fullset 2012a för 67 + slag 20% på Kaplans.Är kass på att fota, men här kommer några bilder!
Bumpar min fråga och hoppas nån kan ge en hint!
Tycker den såg väldigt polerad ut...kronskyddet och bandhornen har börjat bli lite "rundade"?Ok. Tack. Då borde jag vara nöjd som betalade 75.
Sorry för OT men ouch - jäklar så fin den där var! Den ser ju ut att vara helt oanvänd!Tycker den såg väldigt polerad ut...kronskyddet och bandhornen har börjat bli lite "rundade"?
Kolla bara och jämför med detta ex som är fint (orört?)
Ja den är ju inplastadSorry för OT men ouch - jäklar så fin den där var! Den ser ju ut att vara helt oanvänd!
Haha - det såg jag inte ens! Skyller på IPA och liten skärm.Ja den är ju inplastad
såg inte heller plasten, tog var så inne på det andraJa den är ju inplastad