jmspar123
Basic
Kan nagon vanlig sjal ge en fingervisning vad denna kan vara vard?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3704/vara/1625180
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3704/vara/1625180
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är på jakt efter en
Rolex Gmt Master II Ref. 116713LN - 2018
Vad tror ni rätt pris är?
NymansUr erbjod mig en forra sommaren for 135'. Det var ungefar nypris,men klockan var momsdodad. Tackade nej och den blev sald pa nagon manad.
Bobs Watches har en fran 2011 utan box/cert man begar USD 11495 for,det ar val ca 110' (Men givetvis ska man som duktig svensk rakna med moms+tull pa det priset)
Jag skulle säga att ca 130 för ett full set.Är på jakt efter en
Rolex Gmt Master II Ref. 116713LN - 2018
Vad tror ni rätt pris är?
En kille sålde sin 2018 fullsett för 120k för ett par dagar senJag skulle säga att ca 130 för ett full set.
En kille sålde sin 2018 fullsett för 120k för ett par dagar sen
Hann ej
Kollar chrono24 samt ebay
Fin. Ingen koll på värdet på dessa numera men är det som senast jag kollade så är det väl runt 60 för en blå
Tror du kan tänkas få kring 3-4k för denHej, jag har en Maurice Lacroix Eliros EL1088, fullset från 2016. Den är mer eller mindre i nyskick. Vad kan den tänkas vara värd?
Tacksam för svar
Tillkommer moms och tullavgifter!Aldre an vad du vill ha. (120 maste ha varit ett dunderpris.)
https://davidsw.com/watches/rolex-watch/gmt-master-ii/rolex-116713ln-gmt-master-ii-18k-ss-7/
Tror du kan tänkas få kring 3-4k för den
Den är nog rätt svårsåld, Maurice Lacroix brukar tyvärr vara det...Tack för ditt svar. Har du någon uppfattning om hur "lätt såld" den kan tänkas vara?
Okej, då vet jag läget. Jag gillar den dock så den kanske får vara kvar i samlingen. Tack för dina svar, det uppskattas mycketDen är nog rätt svårsåld, Maurice Lacroix brukar tyvärr vara det...
Ingen fara! Hade själv en nästan ny ML Pontos som var riktigt svårsåld. Så jag röstar för att du behåller den i din samlingOkej, då vet jag läget. Jag gillar den dock så den kanske får vara kvar i samlingen. Tack för dina svar, det uppskattas mycket
Det kommer flerEn kille sålde sin 2018 fullsett för 120k för ett par dagar sen
Hann ej
Kollar chrono24 samt ebay
Hoppas detDet kommer fler
De 216570 som sålts på KS senaste tiden verkar ligga runt 65-67k. Lite beroende på skick, ev dings/märken osv!Hej Jag undrar om ni vill hjälpa mig med värdering av min Rolex inköpt aug 2017 på Bergströms i Gbg.
Känner att jag vill inte ha så dyra ur på armen längre ( snart 70 vårar) Allt finns med från köpet.
Vad är rimligt för denna? Quartz, perpetual calendar. Från 05-07, fullset.
Du borde kunna få 65-70 beroende på skick osvHej Jag undrar om ni vill hjälpa mig med värdering av min Rolex inköpt aug 2017 på Bergströms i Gbg.
Känner att jag vill inte ha så dyra ur på armen längre ( snart 70 vårar) Allt finns med från köpet.
Jag ska erkänna att jag har dålig koll men det ligger ett par stycken ute på C24 kring 10-13k (med viss prutmån?) om det är till någon hjälp. Det gäller dock A74350 men din verkar vara en annan ref. Vad är det för modell du har? Är det 44mm?Har en Breitling Colt Quarts från 2004 som är nästan helt oanvänd. Brunt läderband. Vad kan den betinga i pris.