Rickyrock81
Basic
Vad går en sådan här att sälja för? Oris TT3 Chronograph Black, fullset från 2019. Har en som vill byta mot min Seiko SPB107
svårsålda, runt 20k skulle jag tro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad går en sådan här att sälja för? Oris TT3 Chronograph Black, fullset från 2019. Har en som vill byta mot min Seiko SPB107
Oj så pass? Har en som vill byta den mot min Seiko Spb107 värd 12k ish, är dock lite rädd för att jag aldrig kommer kunna få Oris-klockan bytt.svårsålda, runt 20k skulle jag tro.
~20-60 000:- ungefär...
En 1603a. Svårt att bedöma bandhornen. Ganska medtagen. Typ 27.
Som du säger så är det svårt att se på bilden, men får du en datejust på länk under 30? Om den fungerar som den ska dvs.En 1603a. Svårt att bedöma bandhornen. Ganska medtagen. Typ 27.
På Klocksnack eller Tradera är det nog möjligt, för ett sämre ex.Som du säger så är det svårt att se på bilden, men får du en datejust på länk under 30? Om den fungerar som den ska dvs.
Hitta en sån för de pengarna så köper jag den isfEn 1603a. Svårt att bedöma bandhornen. Ganska medtagen. Typ 27.
Hitta en sån för de pengarna så köper jag den isf
Som du säger så är det svårt att se på bilden, men får du en datejust på länk under 30? Om den fungerar som den ska dvs.
I all välmening, känner du att det är rimligt att du fortsätter gissa vad saker är värda?Ok. Jag var lite snål. Vi sätter 31500kr
Man måste ju börja någonstans. Annars händer det ju liksom ingenting. Inte speciellt bra svarsfrekvens i denna tråd.I all välmening, känner du att det är rimligt att du fortsätter gissa vad saker är värda?
https://klocksnack.se/threads/rolex-1603.126007/Hitta en sån för de pengarna så köper jag den isf
Nja, tror lite högre ändå, 29~ men alltid beror det ju på vart någonstans du säljer också, blocket, tradera, klocksnack etc.En 1603a. Svårt att bedöma bandhornen. Ganska medtagen. Typ 27.
Läget? Nyservade ex som sålts på KS 2020 (2 stycken) har sålts/utannonserats för 92-95k så tänker mig väl kanske 90k (eventuellt några tusenlappar ner) för ditt ex om den i övrigt är finRimligt pris för en komplett 116710LN från 2008? Aldrig servad eller polerad.
Hittar inget liknande ref-objekt i trådens närtid.
"Tänkte kolla intresset". Degen ska in.
Läget? Nyservade ex som sålts på KS 2020 (2 stycken) har sålts/utannonserats för 92-95k så tänker mig väl kanske 90k (eventuellt några tusenlappar ner) för ditt ex om den i övrigt är fin
Fint. Allt bra!Läget är bra! Själv?
Svårt att hänga med i Rolexsvängarna nuförtiden..
Har aldrig förstått intressekoll annonser. Antigen så säljer man eller så säljer man inte."Tänkte kolla intresset". Degen ska in.
Tänker mer att jag är beredd att sälja den för runt 90k och vill kolla ifall det finns något intresse för de priset annars får den stanna, gjorde inte mer koll än att kika på blocket där det finns en blå till från 2019 för 92k på Chrono24 finns det 8st en ”billig” i usa för 76k och ett gäng runt 83-86. Hoppas det var svar på era frågor. Självklart är jag öppen för diskussion om priset.Har aldrig förstått intressekoll annonser. Antigen så säljer man eller så säljer man inte.
Vart den ligger prismässigt får marknaden avgöra, kontra önskat pris. Alla vill ju göra en bra dealTänker mer att jag är beredd att sälja den för runt 90k och vill kolla ifall det finns något intresse för de priset annars får den stanna, gjorde inte mer koll än att kika på blocket där det finns en blå till från 2019 för 92k på Chrono24 finns det 8st en ”billig” i usa för 76k och ett gäng runt 83-86. Hoppas det var svar på era frågor. Självklart är jag öppen för diskussion om priset.
Precis förhoppningsvis kan jag hitta ett kul byte där både går lyckliga ut affären.Vart den ligger prismässigt får marknaden avgöra, kontra önskat pris. Alla vill ju göra en bra deal
Ja, men om du kollar vad de har gått för på K&S på senaste så ligger de ju runt +/- 75k. Så 91k känns ju lite väl högt eller har jag fel?Tänker mer att jag är beredd att sälja den för runt 90k och vill kolla ifall det finns något intresse för de priset annars får den stanna, gjorde inte mer koll än att kika på blocket där det finns en blå till från 2019 för 92k på Chrono24 finns det 8st en ”billig” i usa för 76k och ett gäng runt 83-86. Hoppas det var svar på era frågor. Självklart är jag öppen för diskussion om priset.
Nej.Jag tyckte att jag sålde min nästan oanvända blåa 116234 dyrt för 70k i september, har dessa dragit iväg så pass sedan dess?