Pacta sunt servanda
Silver
Så för att du inte når fram med dina argument ska du först ta upp att jag är moderator och borde läsa dina PM, sedan säger du att jag insinuerar massa saker och nu ska du gå på min ”sjö” av avslutade annonser?
Allt utifrån att jag tycker det är konstigt att du tog bort information som en gång stod i din egen annons... Nu får du väl ändå ta och ge dig? Jag har inget ”kall” att gnälla på din annons. Jag ställde en fråga som du bemöter med massa nonsens. Hoppas köparen blir nöjd, som jag skrev tidigare (utan sarkasm) så utgår jag ifrån att du upplyst om klockan via PM, speciellt eftersom du enligt annonsen inte accepterar returer och att du här i tråden börjar babbla om ”avtalsbrott”.
Rättelse: Det finns en uppsjö av andra annonser här på forumet som enligt din standard är lika anmärkningsvärda.
Du har använt dina behörigheter som moderator för att kontrollera historiken i min annons för att spä på en diskussion om grundlösa påståenden. Hade du gjort det för att kontrollera ett eventuellt avtalsbrott hade det varit förståeligt. Du gjorde en anmärkning på min returpolicy. Jag svarade vad tror du själv att ett sånt villkor skulle få för betydelse vid ett väsentligt avtalsbrott. Det är alltså högst relevant att "babbla" om det i det sammanhanget.
Precis och det har jag sagt att jag gjort så vad är problemet? Jag kan förvisso förstå att jag dragit diskussionen över mig själv genom att inte vara mera tillmötesgående men påstår man något sånt här får man faktiskt komma med tyngre belägg än antaganden.